Технології та інструменти відкритої післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41401Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, інформаційно-методичне забезпечення, платформа eFront, відкрита післядипломна педагогічна освітаАнотація
У статті висвітлено основи методики інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу підготовки викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано зміст поняття організаційно-педагогічні умови. Показано основні технології та інструменти післядипломної педагогічної освіти у процесі підготовки викладачів за дистанційною формою навчання
Посилання
Bykov, V. Yu. (2008). Modeli organizacijny`x sy`stem vidkry`toyi osvity` [Models of the open education organizational systems]. Atika, 450.
Semenova, A. V. (Ed.) (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiynoyi pedahohiky [Glossary Directory of Professional Pedagogy]. Odessa: Pal’mira, 272.
Kostyuchenko, K. Ye. (2011). Pedagogichni umovy` formuvannya racional`no-kry`ty`chnogo my`slennya u majbutnix uchy`teliv u procesi vy`vchennya psy`xologo-pedagogichny`x dy`scy`plin [Future teachers have pedagogical terms of forming of the rationally-critical thinking in the process of study of psychological and educational disciplines]. Kirovograd State Pedagogical University Vynnychenko. Kirovograd, 20.
Fedorova, O. F. (1970). Nekotorye voprosy aktivizatsii uchashchikhsya v protsesse teoreticheskoho i proizvodstvennoho obucheniya [Some issues of activation of students in the theoretical and industrial training]. High Scholl, 301.
Panina, T. S., Dochkin, S. A., Kleczov, Yu. V. Urovni informatcionno-kommunikatcionnoi` kompetentnosti pedagogicheskikh rabotnikov [Levels kommunykatsyonnoy information and pedagogical competencies of employees]. Available at: http://krirpo.ru/anketa/etc.htm?id=744
Andrushchenko, V. P., Zyazyun, I. A., Kremen', V. H. (2003). Neperervna profesiyna osvita: filosofiya, pedahohichni paradyhmy, prohnoz [Continuing professional education: philosophy, pedagogical paradigms, prognosis]. Kyiv, Scientific thought, 853.
Oliynyk, V. V., Hravit, V. O., Lyakhots'ka, L. L. (2010). Samostiyna robota slukhachiv u protsesi pidvyshchennya kvalifikatsiyi [Independent work of learners during training]. Kyiv: UMO, 44.
Myshchyshen, A. V. (2011). Moodle yak sy`stema dy`stancijnogo upravlinnya navchannyam pry` pidvy`shhenni kvalifikaciyi [Moodle as a system of remote-control studies at in-plant training]. Messenger of Postgraduate Studies, 5 (18), 96–105.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Антон Васильович Мищишен
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.