Технології та інструменти відкритої післядипломної педагогічної освіти

Auteurs-es

  • Антон Васильович Мищишен Державний виший навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41401

Mots-clés :

організаційно-педагогічні умови, інформаційно-методичне забезпечення, платформа eFront, відкрита післядипломна педагогічна освіта

Résumé

У статті висвітлено основи методики інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу підготовки викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано зміст поняття організаційно-педагогічні умови. Показано основні технології та інструменти післядипломної педагогічної освіти у процесі підготовки викладачів за дистанційною формою навчання

Biographie de l'auteur-e

Антон Васильович Мищишен, Державний виший навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Старший лаборант

Лабораторія систем відкритої освіти

Науково-дослідний інститут

Références

Bykov, V. Yu. (2008). Modeli organizacijny`x sy`stem vidkry`toyi osvity` [Models of the open education organizational systems]. Atika, 450.

Semenova, A. V. (Ed.) (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiynoyi pedahohiky [Glossary Directory of Professional Pedagogy]. Odessa: Pal’mira, 272.

Kostyuchenko, K. Ye. (2011). Pedagogichni umovy` formuvannya racional`no-kry`ty`chnogo my`slennya u majbutnix uchy`teliv u procesi vy`vchennya psy`xologo-pedagogichny`x dy`scy`plin [Future teachers have pedagogical terms of forming of the rationally-critical thinking in the process of study of psychological and educational disciplines]. Kirovograd State Pedagogical University Vynnychenko. Kirovograd, 20.

Fedorova, O. F. (1970). Nekotorye voprosy aktivizatsii uchashchikhsya v protsesse teoreticheskoho i proizvodstvennoho obucheniya [Some issues of activation of students in the theoretical and industrial training]. High Scholl, 301.

Panina, T. S., Dochkin, S. A., Kleczov, Yu. V. Urovni informatcionno-kommunikatcionnoi` kompetentnosti pedagogicheskikh rabotnikov [Levels kommunykatsyonnoy information and pedagogical competencies of employees]. Available at: http://krirpo.ru/anketa/etc.htm?id=744

Andrushchenko, V. P., Zyazyun, I. A., Kremen', V. H. (2003). Neperervna profesiyna osvita: filosofiya, pedahohichni paradyhmy, prohnoz [Continuing professional education: philosophy, pedagogical paradigms, prognosis]. Kyiv, Scientific thought, 853.

Oliynyk, V. V., Hravit, V. O., Lyakhots'ka, L. L. (2010). Samostiyna robota slukhachiv u protsesi pidvyshchennya kvalifikatsiyi [Independent work of learners during training]. Kyiv: UMO, 44.

Myshchyshen, A. V. (2011). Moodle yak sy`stema dy`stancijnogo upravlinnya navchannyam pry` pidvy`shhenni kvalifikaciyi [Moodle as a system of remote-control studies at in-plant training]. Messenger of Postgraduate Studies, 5 (18), 96–105.

Publié-e

2015-04-24

Numéro

Rubrique

Pedagogy