Концепція науково-педагогічного проекту «Росток»
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41654Ключові слова:
інновації, знання, творча діяльність, пізнавальна діяльність, навчальні заходи дитини, екологізаціяАнотація
Згідно з назвою статті описані основні напрямки концептуальної основи для розвитку сучасної освіти, що лежать в основі концепції проекту. Особливо відзначаються принципи керівництва, які вказують способи досягнення завдань навчального експерименту. Стаття також звертає увагу на систему побудови факторних принципів гуманізації, інтеграції, екологізації навчально-виховного процесу й увага, що розвертається навколо неї. Особливо звертається увага на комплексній дисципліні "Навколишній світ", яка допомагає учням у вивченні певних питань про довкілля.
Посилання
New School Management Approaches (2001). OECD, 215.
Melbourne Declaration on Educational Goals for Young Australians (2008). Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs December, 20.
Moyle, K. (2010). Building Inovation: Learning with technologies. Australian Education Review, 56, 72.
Manna, P., McGuinn, P. (2013). Education Governance for the Twenty-First Century: Overcoming the Structural Barriers to School Reform. Brookings Institution Press, 424.
Carayannis, E. G., Gonzalez, E., Wetter, J. (2003). The Nature and Dynamics of Discontinuous and Disruptive Innovation from a Learning and Knowledge Management Perspective. The International Handbook on Innovation, 115–138. doi: 10.1016/b978-008044198-6/50009-7
Honey, M., Pearson, G., Schweingruber, H. (2014). Committee on Integrated STEM Education, National Academy of Engineering, National Research Council. STEM Integration in K-12 Education: Status, Prospects, and an Agenda for Research. National Academies Press, 180.
Shavinina, L. V. (2003). The International Handbook on Innovation. Elsevier, 1171.
Law, N., Yuen, A., Fox, R. (2011). Educational Innovations Beyond Technology: Nurturing Leadership and Establishing Learning Organizations. Springer Science & Business Media, 264.
Hautecoeur, J.-P. (2002). Canadian Commission for UNESCO, UNESCO Institute For Education. Ecological Education in Everyday Life: ALPHA 2000. University of Toronto Press, 263.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тамара Алексеевна Пушкарева

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.