Концепція науково-педагогічного проекту «Росток»

Автор(и)

  • Tamara Pyshkaryova Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, Україна, 03035, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41654

Ключові слова:

інновації, знання, творча діяльність, пізнавальна діяльність, навчальні заходи дитини, екологізація

Анотація

Згідно з назвою статті описані основні напрямки концептуальної основи для розвитку сучасної освіти, що лежать в основі концепції проекту. Особливо відзначаються принципи керівництва, які вказують способи досягнення завдань навчального експерименту. Стаття також звертає увагу на систему побудови факторних принципів гуманізації, інтеграції, екологізації навчально-виховного процесу й увага, що розвертається навколо неї. Особливо звертається увага на комплексній дисципліні "Навколишній світ", яка допомагає учням у вивченні певних питань про довкілля.

Біографія автора

Tamara Pyshkaryova, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, Україна, 03035

Кандидат педагогічних наук, професор

Заступник директора

Посилання

New School Management Approaches (2001). OECD, 215.

Melbourne Declaration on Educational Goals for Young Australians (2008). Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs December, 20.

Moyle, K. (2010). Building Inovation: Learning with technologies. Australian Education Review, 56, 72.

Manna, P., McGuinn, P. (2013). Education Governance for the Twenty-First Century: Overcoming the Structural Barriers to School Reform. Brookings Institution Press, 424.

Carayannis, E. G., Gonzalez, E., Wetter, J. (2003). The Nature and Dynamics of Discontinuous and Disruptive Innovation from a Learning and Knowledge Management Perspective. The International Handbook on Innovation, 115–138. doi: 10.1016/b978-008044198-6/50009-7

Honey, M., Pearson, G., Schweingruber, H. (2014). Committee on Integrated STEM Education, National Academy of Engineering, National Research Council. STEM Integration in K-12 Education: Status, Prospects, and an Agenda for Research. National Academies Press, 180.

Shavinina, L. V. (2003). The International Handbook on Innovation. Elsevier, 1171.

Law, N., Yuen, A., Fox, R. (2011). Educational Innovations Beyond Technology: Nurturing Leadership and Establishing Learning Organizations. Springer Science & Business Media, 264.

Hautecoeur, J.-P. (2002). Canadian Commission for UNESCO, UNESCO Institute For Education. Ecological Education in Everyday Life: ALPHA 2000. University of Toronto Press, 263.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Педагогічні науки