Закономірності впливу параметрів перевезення у приміському сполученні на стомлюваність пасажирів при очікуванні автобусів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42233Ключові слова:
транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність пасажира, час очікування.Анотація
Досліджено зміну транспортної стомлюваності пасажирів приміського сполучення при очікуванні транспортних засобів. Наведені результати обробки натурних обстежень дозволили встановити закономірності впливу параметрів транспортного процесу перевезення пасажирів на зміну показника активності регуляторних систем пасажирів при очікуванні на зупиночних пунктах транспортних засобів приміського сполучення. Виявлені закономірності було математично формалізовано.
Посилання
Mukovnina, N. A. (2008). Organization commuter traffic, taking into account the size and structure of passenger traffic. Samara: SamGUPS, 174.
Novosyolova, I. S. (2008). Improving governance passenger transportation in suburban. Moscow: Mosk. state. Univ routes messages. (MIIT), the Ministry of Railways of the Russian Federation, 158.
Vorobyovа, I. B. (2006). Logistics approach to transport passengers in the city. Transport of the Russian Federation, 7, 38–40.
Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.
Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.
Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469.
Fundamentals of suburban passenger traffic. Available at: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogo-dvizheniya.html
Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.
Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129
Schmocker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001
Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149
Davіdіch, Y. O. (2006). Proektuvannya of motor tehnologіchnih protsesіv s urahuvannyam psihofіzіologії vodіїv: Monografіya. Kharkiv: HNADU, 292.
Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.
Frenkel, A. A. (1966). Multifactor productivity correlation model. Moscow: Economics, 96.
Mitropolsky, A. K. (1971). Appliances statistical calculations. Moscow: Nauka, 576.
Guter, R. S., Ovchinsky, B. V. (1970). Elements of numerical analysis and mathematical processing of experimental results. Moscow: Nauka, 432.
Draper, H., Smith, G. (1973). Applied regression analysis. Moscow: Statistics, 392.
Zawadzki, J. V. (1978). Design of experiments in the problems of road transport. Moscow: MADI, 156.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юрий Александрович Давидич, Тетяна Михайлівна Григорова, Віктор Костянтинович Доля
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.