Сфера услуг в городской агломерации
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.46928Ключові слова:
міська агломерація, сфера обслуговування, велике місто, сфера послуг, інфраструктура, розміщення.Анотація
Метою дослідження є виявлення основних чинників і тенденцій самоорганізації сфери обслуговування при збільшенні міста і переході до агломерації, аналіз впливу фактору взаємодії об'єктів сфери послуг в умовах єдиного урбанізаційного середовища. Доведено, що сфера послуг самоорганізується, утворюючи систему, що пом'якшує конкуренцію. Вироблено рекомендації, які орієнтовані на підвищення ефективності розміщення об'єктів інфраструктури.
Посилання
Duggal, N. (2007). Retail Location Analysis: A Case Study of Burger King & McDonalds in Portage & Summit Counties. Ohio,141.
Korolenko, A. R. (2007). Jekonomiko-geograficheskij analiz razmeshhenija torgovyh setej v gorode Moskve. Regional'nye issledovanija, 3, 33–37.
Berman, B., Jedvans, Dzh. (2003). Roznichnaja torgovlja: strategicheskij podhod. Moscow: Izdatel'skij dom «Vil'jams», 1184.
Sidel'nik, A. (2014). Kuda napravit' jenergiju aktivnyh grazhdan? Den'.
(2006). Predprinimatel'stvo v jekonomike SShA // Jekonomika i upravlenie v zarubezhnyh stranah, 7, 24–33.
Saliev, R. Sh., Belenkov, Je. (2007). Krupnye torgovye seti strany. Jekonomika i upravlenie, 5, 79.
Vjerian, H. R. (1997). Mikrojekonomika. Promezhutochnyj uroven'. Sovremennyj podhod. Moscow: Juniti, 768.
Levchuk, N. A. (2005). Sankt-Peterburg: avtomobil'nyj transport i okruzhajushhaja sreda. Jenergija: jekonomika, tehnika, jekologija, 2, 42–45.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Виктория Алексеевна Кавыршина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.