Формування виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51968Ключові слова:
музично-виконавська компетентність, художньо-інтерпретаційний процес, художньо-інтерпретаційні вміння, технологіяАнотація
Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних праць, на основі яких уможливлює констатувати, що на сучасному етапі освітній компетентнісний підхід є одним із пріоритетних. Музично-виконавську компетентність визначено як ключову в структурі професійної компетентності. Виявлено основні компоненти музично-виконавської компетентності, зокрема: ціннісно-мотиваційний, когнітивно-знаннєвий, операційно-технологічний, самостійно-творчий. Внутрішнім системоутворювальним фактором музично-виконавської компетентності визначено художньо-інтерпретаційні вміння
Посилання
Masol, L. M. (2006). Total artistic education: Theory and Practice. Kyiv, 432.
Andreev, A. L. (2005). Kompetentnostnaya paradigm in education: Experience philosophical and methodological analysis. Pedagogy, 4, 19–27.
Bibik, H. M., Vashchenko, L. S., Lokshina, O. I. et. al; Ovcharuk, A. V. (Ed.) (2004). Competence approach in modern education: international experience and Ukrainian prospects (Library of Educational Policy). Kyiv: "KIS", 112.
Pometun, A. (2005). Competence approach – a key landmark of modern education. Mother School, 1, 65–69.
Stratan-Artyshkova, T. B. (2014). Creative and performing training of future teachers of music: Theory and Practice. Kirovohrad: KSPU V. Vynnychenko, 440.
Bacyn, E. A. (1985). Psychology artistic Creativity. Lychnostnie approach. Moscow: Knowledge, 64.
Hurenko, E. (1985). Yspolnytelskoe art: methodological problems. Novosibirsk. NGK, 86.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Борисівна Горбенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.