Професійна підготовка вихователів дошкільних закладів у Чернівецькій державній жіночій учительській семінарії (кінець XIX – початок XX ст.)

Автор(и)

  • Ярина Андріївна Квасецька Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича вул. Коцюбинського 2, м. Чернівці, Україна, 58012, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51996

Ключові слова:

семінарія, курси, практика, екстерни, підготовка, вихователі, садок, заклад

Анотація

У статті висвітлені питання зародження та розвитку професійної підготовки фахівців з дошкільного виховання на Буковині в період її приналежності до Австро-Угорської імперії. Проаналізовано передумови заснування і особливості функціонування Чернівецької державної жіночої учительської семінарії, організації професійної підготовки вихователів дошкільних закладів у рамках загальної підготовки учителів і у формі заочних фребелівських курсів

Біографія автора

Ярина Андріївна Квасецька, Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича вул. Коцюбинського 2, м. Чернівці, Україна, 58012

Асистент

Кафедра педагогіки та психології дошкільної освіти

Посилання

Nagachevs'ka, Z. I. (1996). Praktyka pidgotovky vyhovateliv dlja ukrai'ns'kyh doshkil'nyh zakladiv Galychyny ta vykorystannja i'i' pozytyvnyh elementiv u suchasnyh movah. Udoskonalennja profesijnoi' pidgotovky specialistiv doshkil'nogo profilju. Kyiv, 136–141.

Penishkevych, D. I. (2002). Development of Ukrainian Schooling in Bukovyna (XVII – early XX centuries). Chernivtsi: Ruta, 520.

Oliynyk, M. I., Kvasetska, Ia. A. (2012). History of Pre-Schooling of Bukovyna. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 76.

Kvasetska, Ia. A. (2015). Distant Form of Pre-School Teachers Professional Training in Western Ukrainian Lands as Part of Austrian-Hungarian Empire (last third of the XIX – early XX centuries). Pedagogy in Humanities System. Odesa, 28–31.

Baltrushat, K. (1986). To History of Kindergarten Teachers Education in Austria. Vienna, 79.

Kellner, M. (2009). Education and Building Qualifications of Austrian Pre-School Educational Institutions Teachers from Historical and Future Perspectives. Graz, 308.

Grigorovitsa, М. (1993).Primary Education in Northern Bukovyna (1775–1944). Bucharest, 175.

Ungurianu, K. (2007). Primary Education in Bukovyna (1774–1918). Tsivitas, 336.

Karbulytskyy, I. (1907). Development of People’s Schooling in Bukovyna. Vashkivtsi, 148.

Osvitni ustanovy (1896–1918). Krajova shkil'na rada Bukovyny, m. Chernivci, 211, 56–58. Available at: http://www.archives.gov.ua/Publicat/Guidebooks/Chernivci.pdf

Keindl, R.F. (1895). To the 25-th Anniversary of Emperor and King Men’s and Women’s Teachers Seminaries in Chernivtsi. Bukovynian Review.

Shkola z pidgotovky vchyteliv (cholovicha) (1896–1944). Derzhavnyj arhiv Chernivec'koi' oblasti, 244, 60–61. Available at: http://www.archives.gov.ua/Publicat/Guidebooks/Chernivci.pdf

Pavlovych, V. (1913). Report on “Orthodox Rusyns” Activity in Bukovyna. Nova Bukovyna, 13.

Makovey, O. (1910). Reform of Teachers Seminary in Chernivtsi. Nasha Shkola, 2, 20–23.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта