Психологічна готовність керівників професійно-технічних навчальних закладів до маркетингу освітніх послуг: складові та умови розвитку

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Казакова ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54733

Ключові слова:

психологічна готовність до діяльності, маркетинг, освітні послуги, керівники професійно-технічних навчальних закладів

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі психологічної науки – розвитку психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до маркетингу освітніх послуг. Визначено складові психологічної готовності управлінців до маркетингу освітніх послуг. Розкрито умови розвитку психологічної готовності управлінців до маркетингу освітніх послу та наведено результати їх апробації в системі післядипломної педагогічної освіти

Біографія автора

Світлана Володимирівна Казакова, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053

Кафедра психології управління

Посилання

Zakatnov, D. O. (2009). Stan ta problemy profesijnoi' orijentacii' [State and problems of professional orientation] Vol. 6. Profesiyno-technichna osvita: innovatsiyny dosvid i perspectsivy [Vocational education: innovative experiences and perspectives]. Kharkiv: Companya SMITH, 173–180.

Radimovska, O. V. (2014). Psychologo-pedagogichna technologiya rozvitku profesiynoі identichosty uchniv profesiyno-technichnyh navchalnih zakladiv [Psychological and educational technology development of professional identity of students of vocational schools]. Elektronna biblioteka NAPN Ukrai'ny, 1 (1), 90–100. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3197

Spirina, T. P., Tymoshenko, N. Je. (2013). Osoblivosty pidgotovki leaderiv v umovah profesiyno-technichnogo navchalnogo zakladu [Peculiarities of leadership training in terms of vocational and technical educational institution]. Visnyk Lugans'kogo nacional'nogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedagogichni nauky, 23 (2), 134–144 Available at: http://elibrary.kubg.edu.ua/2677/1/T_SPIRINA_N_TYMOSHENKO_VLNUTS_12_KSP%26SR_IL.pdf

Vankina, I. B., Egorshin, A. P., Kucherenko, V. I. (2007). Marketing osvity [Marketing education]. Moscow: Universitetskaya kniga, Logos, 336.

Zakharova, I. V. (2008). Marketing obrazovatelnyh uslug [Marketing of educational services]. Ulyanovsk: UlGTU, 170.

Karpov, E. B. (2004). Psychologiya prodvigeniya obrazovatelnyh uslug v systeme otkrytogo opbrazovaniya [Psychology promotion of educational services in the system of open education]. Moscow, 503.

Pankrukhin, A. P. (2007). Marketing [Marketing]. Moscow: Omega-L, 656.

Bondarchuk, O. I., Kazakova, S. V.; Maksymenko, S. D. (Ed.) et. al (2014). Problemy psyhologichnoi’ gotovnosti kerivnykiv profesijno-tehnichnyh navchal’nyh zakladiv do marketyngu osvitnih poslug [Problems psychological readiness of managers of vocational technical schools to educational services’ marketing]. Actualny problemy psihologiі: sb. Nauk. Prac Institutu psihologiі imeni G. S. Kostyuka NAPN Ukraine, 70–75.

Fadyeyeva, M. V. (2010). Psihologichna pidgotovka kerivnikiv zagalnoosvitnih navchalnih zakladiv do formuvannya positivnogo imidga osvitnoy organizatsiі [Psychological conditions of preparation of comprehensive schools’ managers for forming educational organization’s positive image]. SHEE «University of educational management» NAPN Ukraine, Kyiv, 20.

Kredentser, O.; Maksymenko, S. D. (Ed.) et. al (2010). Innovacijnist' jak vazhlyva psyhologichna harakterystyka pidpryjemnyc'koi' povedinky menedzheriv osvitnih organizacij u konteksti organizacijnogo rozvytku. Vol. 1 [Innovation as an important psychological characteristics of entrepreneurial behavior of managers of educational institutions in the context of organizational development]. Actualny problemy psihologiі. Institutu psihologiі imeni G. S. Kostyuka NAPN Ukraine, 70–78.

Zazykin, V. G. (2000). Psychologicheskie osnovy humanisticheskoy reklamy [Psychological bases of humanistic advertising]. Moscow: RAGS, 72.

Моzer, К. (2004). Psychologiya marketinga i reklamy [Psychology of marketing and advertising]. Kharkiv: Gumanitarny Centr, 380.

Karamushka, L. M. (2004). Psychologiya osvitnogo management [Psychology of educational management]. Kyiv: Libid, 424.

Bondarchuk, O. I. (Ed.) (2014). Psychological training of heads of educational organizations to work in conditions of changes. Kyiv, 194. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8298

Pal’ko, T. V. (2014). Peculiarities of reflexivity of Ukrainian teachers and its development in terms of postgraduate education. Transylvanian journal of Psychology. 15 (2), 223–234.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-22

Номер

Розділ

Психологічні науки