Обгрунтування структури та змісту соціально-комунікативної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54904Ключові слова:
соціальна компетентність, комунікативна компетентність, соціально-комунікативна компетентність, компетенції, структурні елементи компетенціїАнотація
У статті проводиться аналіз наукових підходів до розуміння та визначення структури соціальної, комунікативної та комплексної соціально-комунікативної компетентності. Автор робить спробу дати власні визначення цим поняттям та створити структурну модель соціально-комунікативної компетентності. На основі власної структурної моделі та поширеного розуміння структури компетенції автор описує кожний компонент соціально-комунікативної компетентності в заключній таблиці
Посилання
Kobljanskaja, E. V. (1995). Psihologicheskie aspekty social'noj kompetentnosti. Sankt-Peterburg, 210.
Romek, V. G. (1999). Uverennost' v sebe: jeticheskij aspekt. Zhurnal prakticheskogo psihologa, 9, 10.
Prjamikova, E. V. (2009). Social'naja kompetentnost' shkol'nikov: smysly i praktiki. Sociologicheskie issledovanija, 7, 126–132.
Kunicyna, V. N. (1995). Social'nyj intellekt i social'naja kompetentnost'. B. G. Anan'ev i leningradskaja shkola v razvitii sovremennoj psihologii. Sankt-Peterburg.
Belickaja, G. Je. (1995). Social'naja kompetencija lichnosti. Soznanie lichnosti v krizisnom obshhestve. Moscow, 42–57.
Dement'eva, I., Zubareva, N. (2003). Stepen' social'noj otvetstvennosti podrostkov v polnoj i nepolnoj sem'e. Vospitanie shkol'nikov, 10, 13–17.
Pozdnjakov, A. V. (2002). Pedagogicheskie uslovija formirovanija social'noj zrelosti starsheklassnikov. Kursk, 248.
Savignon, S. J. (1997). Communicative Competence: Theory and Classroom Practice. New York: McGraw-Hill, 272.
Canale, M., Swain, M. (1980). Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing. Applied Linguistics, I (1), 1–47. doi: 10.1093/applin/i.1.1
Izarenkov, D. I. (1990). Bazisnye sostavljajushhie kommunikativnoj kompetencii i ih formirovanie na prodvinutom jetape obuchenija studentov-nefilologo. Russkij jazyk za rubezhom, 4, 54–60.
Bell, R. T.; Shvejcera, A. D. (Ed.) (1980). Sociolingvistika: Celi, metody, problemy. Moscow: Mezhdunarodnye otnoshenija, 50.
Vjatjutnev, M. N. (1977). Kommunikativnaja napravlennost' obuchenija russkomu jazyku v zarubezhnyh shkolah. Russkij jazyk za rubezhom, 6, 38–45.
Kas'jan, V. I. (2008). Filosofija: vidpovidi na pytannja ekzamenacijnyh biletiv. Kyiv: Znannja, 348.
Moskalenko, V. V. (2005). Social'na psyhologija. Kyiv: Centr navchal'noi' literatury, 624.
Moskalenko, V. V. (2007). Psyhologija social'nogo vplyvu. Kyiv: Centr uchbovoi' litera tury, 448.
Kornjev, M. N., Kovalenko, A. B. (1995). Social'na psyhologija. Kyiv, 304.
Borisnjov, S. V. (2003). Sociologija kommunikacii: Ucheb. posobie dlja vuzov. Moscow: JuNITI-DANA, 14.
Verderber, R., Verderber, K. (2003). Psihologija obshhenija. Sankt-Peterburg.: Prajm- Evroznak, 320.
Andreeva, G. M. (1981). Princip dejatel'nosti i issledovanie obshhenija. Obshhenie i dejatel'nost'. Praga.
Leont'ev, A. N. (1972). Problemy razvitija psihiki. Moscow: Iz-vo MGU, 575.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Оксана Анатоліївна Ковальова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.