Використання статистичних методів у педагогічних дослідженнях
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57049Ключові слова:
психолого-педагогічні дослідження, модель педагогічного експерименту, педагогічна статистика, гіпотези дослідження, статистичні методи, статистичні критеріїАнотація
У статті висвітлено питання актуалізації та розвитку знань у галузі педагогічної інноватики, описано модель статистичного оброблення результатів педагогічного експерименту. Представлено методи виявлення збігів/відмінностей досліджуваних характеристик в експериментальній і контрольній групах. Запропоновано рекомендації щодо формулювання статистичних гіпотез та вибору статистичного критерію. У статті розглянуті можливості застосування програми "Педагогічна статистика" в обробці та аналізі даних емпіричного дослідження
Посилання
Angelovski, K. (Ed.) (1991). Uchitelya i innovatsii. Kniga dlya uchitelya [Teachers and innovation. Book for teachers]. Moscow: Education, 159.
Vashchenko, G. G. (Ed.) (1997). Zagal'ní metodi navchannya. Pídruchnik dlya pedagogív [Common methods. Textbook for teachers]. Kyiv: All-Ukrainian Pedagogical Society of G. Vashchenko, 410.
Gorbunova, N. V. (Ed.) (1995). Vnutrishkol'noye upravleniye: teoriya i opyt pedagogicheskikh i upravlencheskikh innovatsiy [Intraschool management theory and experience of pedagogical and management innovations]. Moscow: Russian Pedagogical Society, 47.
Methods of educational research. Library online. Kyiv, Ministry of Education. Available at: http://readbookz.com/book/172/5401.html
Chepa, M. L., Bugaev, N. M. (2012). Problems of validity of the experiment in a virtual environment/experimental method in the structure of psychological knowledge. Moscow: "Russian Academy of Sciences Institute of Psychology", 82–86.
Glass, J., Stanley, J. (1976). Statistical Methods in Pedagogy and Psychology. Moscow, Progress, 496.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вікторія Миколаївна Шкляр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.