Використання статистичних методів у педагогічних дослідженнях

Авторы

  • Вікторія Миколаївна Шкляр Институт Одаренного Ребенка НАПН Украины ул. Артема, 52-д, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57049

Ключевые слова:

психолого-педагогічні дослідження, модель педагогічного експерименту, педагогічна статистика, гіпотези дослідження, статистичні методи, статистичні критерії

Аннотация

У статті висвітлено питання актуалізації та розвитку знань у галузі педагогічної інноватики, описано модель статистичного оброблення результатів педагогічного експерименту. Представлено методи виявлення збігів/відмінностей досліджуваних характеристик в експериментальній і контрольній групах. Запропоновано рекомендації щодо формулювання статистичних гіпотез та вибору статистичного критерію. У статті розглянуті можливості застосування програми "Педагогічна статистика" в обробці та аналізі даних емпіричного дослідження

Биография автора

Вікторія Миколаївна Шкляр, Институт Одаренного Ребенка НАПН Украины ул. Артема, 52-д, г. Киев, Украина, 04053

Аспирант

Отдел мониторинга одаренности детей и молодежи

Библиографические ссылки

Angelovski, K. (Ed.) (1991). Uchitelya i innovatsii. Kniga dlya uchitelya [Teachers and innovation. Book for teachers]. Moscow: Education, 159.

Vashchenko, G. G. (Ed.) (1997). Zagal'ní metodi navchannya. Pídruchnik dlya pedagogív [Common methods. Textbook for teachers]. Kyiv: All-Ukrainian Pedagogical Society of G. Vashchenko, 410.

Gorbunova, N. V. (Ed.) (1995). Vnutrishkol'noye upravleniye: teoriya i opyt pedagogicheskikh i upravlencheskikh innovatsiy [Intraschool management theory and experience of pedagogical and management innovations]. Moscow: Russian Pedagogical Society, 47.

Methods of educational research. Library online. Kyiv, Ministry of Education. Available at: http://readbookz.com/book/172/5401.html

Chepa, M. L., Bugaev, N. M. (2012). Problems of validity of the experiment in a virtual environment/experimental method in the structure of psychological knowledge. Moscow: "Russian Academy of Sciences Institute of Psychology", 82–86.

Glass, J., Stanley, J. (1976). Statistical Methods in Pedagogy and Psychology. Moscow, Progress, 496.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование