Навчання протягом життя як складова європейської соціальної моделі неперервної освіти в умовах цивілізаційної кризи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57051Ключові слова:
неперервна освіта, соціальна модель, європейська модель, відкритий університет, післядипломна освітаАнотація
В статті проаналізовано європейський досвід функціонування системи освіти протягом життя як складової європейської соціальної моделі неперервної освіти й окреслено сучасні світові тенденції її розвитку в умовах цивілізаційної кризи. Визначено основні принципи та головні завдання розвитку неперервної освіти в Україні. Обґрунтовано роль освіти протягом життя у забезпеченні національних інтересів Української держави в гуманітарній, соціальній та економічній сферах
Посилання
Sosnin, O. V., Voronkova, V. G., Postol, E. E. (2015). Modern international systems and global development (social-political, social-economic, social-anthropological measurements). Kyiv Center of textbooks, 556.
European Employment Strategy. Available at: http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=101&langId=en..
New European Programme for Training, Education, Youth and Sports for 2014–2020. Available at: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/index_en.htm; http://www.erasmusplus.org.ua
The population (estimated) October 1, 2015 and the average number in January–September 2015. The State Service of Ukraine. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/
Lifelong education: world experience and Ukrainian practice. Analytical note. The National Institute for Strategic Studies under the President of Ukraine. Available at: http://www.niss.gov.ua/articles/252//
Quality Report on the European Union Labour Force Survey 2007. Available at: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-RA-09-015/EN/KS-RA-09-015-EN.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталья Николаевна Гончаренко, Світлана Іванівна Синенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.