Основные направления технического прогресса в области авиадвигателестроения, разработанные «Единой теорией движителей на непрерывных потоках»
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63913Ключові слова:
газодинамическая устойчивость работы, тяга, закон регулированияАнотація
Рассматриваются основные направления технического прогресса в области авиадвигателестроения, разработанные «Единой теорией движителей на непрерывных потоках». Данные направления связанны с: обеспечением безопасности полетов путем повышения газодинамической устойчивости работы воздушно-реактивных двигателей (ВРД); повышением тяги турбореактивных одноконтурных и двухконтурных двигателей (ТРД, ТРДД); снижением радиальных размеров и децибельной характеристики на входе и выходе из ВРД; увеличением высоты лопаток последних рабочих колес компрессора высокого давления; введением закона регулирования ВРД по максимальной тяге с целью повышения полетного (тягового) КПД
Посилання
Shljahtenko, S. M. (Ed.) (1987). Teorija i raschet vozdushno-reaktivnyh dvigatelej. Moscow: Mashinostroenie, 568.
Mamedov, B. Sh. (2013). Edinaja teorija dvizhitelej na nepreryvnyh potokah. Kharkiv: Tehnologicheskij centr, 296.
Mamedov, B. Sh. (2014). Edinaja teorija dvizhitelej. Prichiny generirovanija neustojchivoj raboty turboreaktivnyh dvigatelej pri vzlete v uslovijah zharkogo klimata. Aviacionno-kosmicheskaja tehnika i tehnologija, 9, 56–62.
Mamedov, B. Sh. (2014). Edinaja teorija dvizhitelej. Novoe naznachenie i princip raboty "nulevoj" stupeni kompressora nizkogo davlenija. Aviacionno-kosmicheskaja tehnika i tehnologija, 8, 55–60.
Mamedov, B. Sh. (2009). Pat. 86788. MPK F02K 1/00, F02K 3/00, F02C 7/00. Turboreaktivnij dvokonturnij dvigun. № U200607941; zajav. 14.07.2006; opubl. 25.05.2009; Bjul. № 10, 24.
Mamedov, B. Sh. (2009). Pat. 46407. MPK F04D 27/00, F02K 1/00, F02K 3/00, F02C 7/00. Sposib pidvyshhennja gazodynamichnoi' stijkosti roboty povitrja-reaktyvnyh dvyguniv. № U200905152; zajavl. 25.05.2009; opubl. 25.12.2009; Bjul. № 24, 26.
Mamedov, B. Sh. (2012). Pat. 66619. MPK F02K 1/00, F02K 3/08, F02K 7/00, F02K 3/11 Turboreaktyvnyj dvokonturnyj dvygun. № U201107779; zajav. 20.06.2011; opubl. 10.01.2012; Bjul. № 1, 12.
Mamedov, B. Sh. (2012). Pat. 66620. MPK F02S 7/04, F04D 27/02, F02K 1/00, F02K 3/00. Turboreaktyvnyj dvokonturnyj dvygun. № U201107780; zajav. 20.06.2011; opubl. 10.01.2012; Bjul. № 1, 12.
Mamedov, B. Sh. (2012). Pat. 66621. MPK F02S 7/04, F04D 27/02, F02K 1/00, F02K 3/00. Turboreaktyvnyj dvokonturnyj dvygun. № 201107781; zajav. 20.06.2011; opubl. 10.01.2012; Bjul. № 1, 10.
Mamedov, B. Sh. (2012). Pat. 66622. MPK F02S 7/04, F04D 27/02, F02K 1/00, F02K 3/00. Turboreaktyvnyj dvokonturnyj dvygun. № 201107782; zajav. 20.06.2011; opubl. 10.01.2012; Bjul. № 1, 10.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Борис Шамшадович Мамедов, Петр Константинович Штанько
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.