Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням: базові аспекти

Автор(и)

  • Svitlana Grynyuk Національний Авіаційний Університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64803

Ключові слова:

іноземна мова за професійним спрямуванням (ІПС), еволюція ІПС, дефініція ІПС, цілі, мета, завдання курсу ІПС, роль та функції викладача

Анотація

У статті здійснено спробу проаналізувати, узагальнити та скласти повну картину щодо основ викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Досліджуваними аспектами виступають: історичне підґрунтя появи та закріплення відповідного концепту у мовознавстві i методиці викладання іноземної мови, його дефініція, характеристики та різновиди іноземної мови за професійною складовою. У статті аналізуються основні ролі та функції викладача іноземної мови за професійним спрямуванням; досліджується мета, завдання та зміст курсу іноземна мова за професійним спрямуванням

Біографія автора

Svitlana Grynyuk, Національний Авіаційний Університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедрa іноземної філології

Посилання

Hutchinson, T., Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A learner-centered approach. Cambridge: Cambridge University Press, 183. doi: 10.1017/cbo9780511733031

Abdelkareem, M. D. Teaching ESP in a Blended Learning Setting. Available at: http://www.qou.edu/english/conferences/firstNationalConference/pdfFiles/abdelkareem.pdf

Dudley-Evans, T. (1998). Developments in English for Specific Purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge: Cambridge University Press, 301.

Strevens, P.; Tickoo, M. (Ed.) (1988). ESP after twenty years: A re-appraisal. ESP: State of the art. SEAMEO Regional Language Centre, 1–13.

Basturkmen, H. (2010). Developing Courses in English for Specific Purposes. Palgrave: Macmillan, London, 157. doi: 10.1057/9780230290518

Basturkmen, H. (2005). Ideas and Options in English for Specific Purposes. London: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., Publishers, 183. doi: 10.4324/9781410617040

Stern, H. H.; Allen, P., Harley, B. (Eds.) (1992). Issues and options in language teaching. Oxford: Oxford University Press, 404.

Johns, A. M., Dudley-Evans, T. (1997). English for Specific Purposes: International in Scope, Specific in Purpose. TESOL Quarterly, 25 (2), 297. doi: 10.2307/3587465

Mohammad, K. A. (2014). The ESP Teacher: Issues, Tasks and Challenges. English for Specific Purposes World, 15 (42). Available at: http://www.esp-world.info/Articles_42/Documents/Ahmed.pdf

Jendrych, E., Wisniewska, H. ESP: How to design challenging tasks for adult learners. Pixel. Available at: http://conference.pixel-online.net/ICT4LL2010/common/download/Proceedings_pdf/CLIL01-Jendrych,Wisniewska.pdf

Stern, H. H.; Johnson, K. (Ed.) (1989). Seeing the wood AND the trees: some thoughts on language teaching analysis. The second language curriculum. Cambridge: Cambridge University Press, 207–221. doi: 10.1017/cbo9781139524520.015

Douglas, D.; Paltridge, B., Starfield, S. (Eds.) (2013). Needs Analysis and Curriculum Development. Oxford: Wiley Blackwell, 207–221.

Milevica, B. (2006). Teaching Foreign Language for Specific Purposes: Teacher Development. Convention Center Bernardin Portorož, Slovenia, 487–793. Available at: http://www.pef.uni-lj.si/atee/978-961-6637-06-0/487-493.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-27

Номер

Розділ

Педагогічна освіта