Викладання іноземної мови за професійним спрямуванням: базові аспекти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64803Ключові слова:
іноземна мова за професійним спрямуванням (ІПС), еволюція ІПС, дефініція ІПС, цілі, мета, завдання курсу ІПС, роль та функції викладачаАнотація
У статті здійснено спробу проаналізувати, узагальнити та скласти повну картину щодо основ викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Досліджуваними аспектами виступають: історичне підґрунтя появи та закріплення відповідного концепту у мовознавстві i методиці викладання іноземної мови, його дефініція, характеристики та різновиди іноземної мови за професійною складовою. У статті аналізуються основні ролі та функції викладача іноземної мови за професійним спрямуванням; досліджується мета, завдання та зміст курсу іноземна мова за професійним спрямуванням
Посилання
Hutchinson, T., Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A learner-centered approach. Cambridge: Cambridge University Press, 183. doi: 10.1017/cbo9780511733031
Abdelkareem, M. D. Teaching ESP in a Blended Learning Setting. Available at: http://www.qou.edu/english/conferences/firstNationalConference/pdfFiles/abdelkareem.pdf
Dudley-Evans, T. (1998). Developments in English for Specific Purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge: Cambridge University Press, 301.
Strevens, P.; Tickoo, M. (Ed.) (1988). ESP after twenty years: A re-appraisal. ESP: State of the art. SEAMEO Regional Language Centre, 1–13.
Basturkmen, H. (2010). Developing Courses in English for Specific Purposes. Palgrave: Macmillan, London, 157. doi: 10.1057/9780230290518
Basturkmen, H. (2005). Ideas and Options in English for Specific Purposes. London: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., Publishers, 183. doi: 10.4324/9781410617040
Stern, H. H.; Allen, P., Harley, B. (Eds.) (1992). Issues and options in language teaching. Oxford: Oxford University Press, 404.
Johns, A. M., Dudley-Evans, T. (1997). English for Specific Purposes: International in Scope, Specific in Purpose. TESOL Quarterly, 25 (2), 297. doi: 10.2307/3587465
Mohammad, K. A. (2014). The ESP Teacher: Issues, Tasks and Challenges. English for Specific Purposes World, 15 (42). Available at: http://www.esp-world.info/Articles_42/Documents/Ahmed.pdf
Jendrych, E., Wisniewska, H. ESP: How to design challenging tasks for adult learners. Pixel. Available at: http://conference.pixel-online.net/ICT4LL2010/common/download/Proceedings_pdf/CLIL01-Jendrych,Wisniewska.pdf
Stern, H. H.; Johnson, K. (Ed.) (1989). Seeing the wood AND the trees: some thoughts on language teaching analysis. The second language curriculum. Cambridge: Cambridge University Press, 207–221. doi: 10.1017/cbo9781139524520.015
Douglas, D.; Paltridge, B., Starfield, S. (Eds.) (2013). Needs Analysis and Curriculum Development. Oxford: Wiley Blackwell, 207–221.
Milevica, B. (2006). Teaching Foreign Language for Specific Purposes: Teacher Development. Convention Center Bernardin Portorož, Slovenia, 487–793. Available at: http://www.pef.uni-lj.si/atee/978-961-6637-06-0/487-493.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Svitlana Grynyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.