Розважальний характер сучасного телебачення: перспективи та тенденції
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66277Ключові слова:
телебачення, розвага, телевізійний маркетинг, ток-шоу, реаліті-шоу, вестернізація, макдональдизація, таблоїдизація, розвиток пост-шоуАнотація
У статті описано тенденції розвитку розважального телебачення в Україні, як: вестернізація, макдональдизація, таблоїдизація, розвиток пост-шоу. Вестернізація як процес запозичення комерційних форматів розважальних шоу у США та країнах Західної Європи. Макдональдизація як процес спрощення форматів програм. Таблоїдизація як процес маніпулювання увагою глядача через провокаційні анонси програм. Розвиток пост-шоу як процес створення програм, що доповнюють реаліті-шоу
Посилання
Akinfiev, S. (2008). Zhanrovaja struktura rossijskogo razvlekatel'nogo televidenija [Genre structure of the Russian entertaining TV]. Moscow, 21. Available at: http://www.mediascope.ru/old/node/250
Blavatskyi, S. (2007). Tabloidyzatsiia yakisnoi presy u Velykobrytanii [Tabletitle quality press in the UK]. Visnyk of the Lviv University, Series Journalism, 30, 91–102.
Zhukov, S. G. (2009). Realiti-shou v sociokul'turnom prostranstve massovoj kul'tury [Reality show in the socio-cultural space of mass culture]. Krasnodar, 21.
Mitchuk, O. (2013). Tok-shou v ukrainskomu efiri yak konfliktohenne seredovyshche [Talk show broadcast in Ukrainian as conflict environment]. Tele- ta radiozhurnalistyka, 12, 340–345. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_62
Nabokova, H. (2013). Katehorii doslidzhennia televiziinoi vydovyshchno-rozvazhalnoi kultury [Categories study television spectacular entertainment culture]. Kul'tura Ukrai'ny, 41. Available at: http://www.ic.ac.kharkov.ua/RIO/kultura41/23.pdf
Nevmerzhytska, O. V. (2006). Rozvazhalni prohramy tsentralnykh kanaliv telebachennia Ukrainy yak chynnyk moralnoho vykhovannia pidlitkiv [Entertainment Television channel central Ukraine as a factor in the moral education of teenagers]. Kherson, 20.
Tsymbalenko, Ye. S. (2013). Tabloidyzatsiia mediakomunikatsii [Tabletitle media communications]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, 50, 206–211. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_42
Yusypovych, A. V. Typy prohram rozvazhalnoho telebachennia Ukrainy [Types of TV entertainment programs Ukraine]. Elektrona biblioteka Instytutu zhurnalistyky. Available at: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2122
Shcherbyna, Yu. V. (2013). Porivnialna kharakterystyka rozvazhalnykh shou na telekanalakh SShA ta Ukrainy [Comparative characteristics of entertainment shows on TV US and Ukraine]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, 51, 96–100. Available at: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/host/viking/db/ftp/univ/nz_ij/nz_ij_2013_51.pdf
Cheremnykh, I. V. Reitynhovi metodyky marketynhovykh doslidzhen televiziinoi audytorii Ukrainy [Rating methods of marketing research of television audience Ukraine]. Elektrona biblioteka Instytutu zhurnalistyky. Available at: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1550
Terentieva, M. (2015). Ukrainske telebachennia u konteksti suchasnykh svitovykh mediatendentsii (na prykladi telekanalu STB) [Ukrainian television in the context of the current global mediatendentsiy (for example STB)]. Zhurnalistyka, 14, 139–149. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhur_2015_14_15
Lubska, V. V. (2010). Vymir kulturnoi vesternizatsii v Ukraini [Measuring cultural westernization in Ukraine]. Problemy mizhnarodnyh vidnosyn, 8, 72–81.
Ritcer, D. (2011). Makdonal'dizacija obshhestva 5 [McDonaldization of society 5]. Moscow: Praksis, 592.
Shcherbyna, Yu. (2015). Zhanrovi osoblyvosti rozvazhalnykh prohram ukrainskoho telebachennia [Genre features entertainment Ukrainian TV]. Tele- ta radiozhurnalistyka, 14, 253–259. Available at: http://journ.lnu.edu.ua/vypusk7/n14/tv14-34.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Андрій Олександрович Недо
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.