Лін-освіта у вищому технічному навчальному закладі в умовах транзитивної економіки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67238Ключові слова:
вищий технічний навчальний заклад, викладач вищого технічного навчального закладу, трансформація цінностей, лін-освіта, лін-технологіяАнотація
Актуальність дослідження полягає у вивченні особливостей трансформаційних змін в суспільстві щодо цінностей освітнього процесу в умовах транзитивної економіки. Уточнені стратегії впровадження лін-технологій в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів – як своєрідних інвестицій в освіту
Посилання
The national strategy of education development in Ukraine for 2012–2021. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf
Yermakova, S. S. (2013). The theoretical and methodological bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: the state institution "South Ukrainian national. der. University ei. K. D. Ushinsky", 44.
Harrington, J., Voul, F. (2008). Perfection of knowledge management. Moscow: RIA «Standarty i Kachestvo», 272.
Womak, J., Jones, D.; Adler, Y. (Ed.) (2004). Lean manufacturing: How to eliminate losses and to achieve prosperity of your company. Moscow: Alpina Business Books, 473.
Svitkin, M. Z., Macuto, V. D., Rihmin, K. M. (1999). Quality Management and quality assurance of products on the basis of international standards ISO. Sankt-Petersburg, 234.
Bunderson, С. V., Inouye, D. K., Olsen, J. B.; Linn, R. L. (Ed.) (1989). The four generations of computerized educational measurement. Educational measurement. N. Y.: Macmillan, 367–407.
Melezinek, A. (1997). Engineering pedagogy. Moscow: Publishing house of the Moscow state technical University, 190.
George, M.; Turko, S., Adler, J. (Eds.) (2005). Lean manufacturing + six Sigma: Combining six Sigma quality with lean production speed. Moscow: Alpina Business Books, 360.
Fidelman. G. N., Dedikov, S. V., Adle, Ju. P. (2005). Alternative management: the Path to global competitiveness. Moscow: Alpina Business Books, 186.
Imai, M.; Adler, Y., Spehr, V. (Eds.) (2005). Gemba Kaizen: the Way to cost reduction and quality improvement. Moscow: Alpina Business Books, 346.
Zhigalova, O. V. (2004). Formation of pedagogical competence of a teacher of a technical College. Ufa, 159.
Yermakova, S. S. (2011). Theoretical-methodical bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: «InPress», 358.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Svitlana Yermakova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.