Розширення функцій викладача в ході еволюції проблемно-орієнтованого навчання (на основі досвіду європейських університетів, що беруть участь в проекті Tempus Medis)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67711Ключові слова:
проблемно-орієнтовано навчання, просунуте проблемно-орієнтовано навчання, реальне проблемно-орієнтовано навчання, ітерація, Agile методологіяАнотація
Виявлено основні функції викладача на різних етапах розвитку проблемно-орієнтованого навчання (ПОН). Показано, що вимога підвищення ефективності навчання студентів в області проектування промислових систем управління призводить до істотного розширення і ускладнення ролі викладача в навчальному процесі. Реалізація сучасних підходів до впровадження ПОН багато в чому спирається на чітке розуміння функцій викладача в залежності від рівня впровадження ПОН.
Посилання
Rhem, J. (1998). Problem-Based Learning: An Introduction. The National Teaching & Learning Forum, 8 (1), 1–4. Available at: http://utminers.utep.edu/robertson/pdf/introduction_pbl_article.pdf
Iskrenko, E. V., Polton, T. A. (2008). Problemno-orientirovannoe obuchenie: osobennosti metodiki prepodavaniya v Velikobritanii (na primere St. George University of London, Great Britain). Zh. Nauchnyie vedomosti Belgorodskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Istoriya. Politologiya. Ekonomika. Informatika, 10 (8), 214–218.
Savery, J. R., Duffy, T. M.; Wilson, B. G. (Ed.) (1996). Problem-based learning: An instructional model and its constructivist framework. Constructivist Learning Environments: Case Studies in Instructional Design. New Jersey: Educational Technology Publications, 135–148.
Hassan, H., Martinez, J.-M., Dominguez, C., Perles, A., Albaladejo, J. (2004). Innovative Methodology to Improve the Quality of Electronic Engineering Formation Through Teaching Industrial Computer Engineering. IEEE Transactions on Education, 47 (4), 446–452. doi: 10.1109/te.2004.825541
Hassan, H., Dominguez, C., Martinez, J.-M., Perles, A., Albaladejo, J. (2007). Remote Laboratory Architecture for the Validation of Industrial Control Applications. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 54 (6), 3094–3102. doi: 10.1109/tie.2007.907015
Hassan, H., Domínguez, C., Martinez, J. M., Perles, A., Albaladejo, J., Capella, J. V. (2008). Integrated Multicourse Project Based Learning in Electronic Engineering. International Journal of Engineering Education, 24 (3), 581–591.
Hernando, M., Galan, R., Navarro, I., Rodriguez-Losada, D. (2011). Ten Years of Cybertech: The Educational Benefits of Bullfighting Robotics. IEEE Transactions on Education, 54 (4), 569–575. doi: 10.1109/te.2010.2095014
Galchonkov, O. M., Loziienko, N. V. (2015). Advanced problem-based learning. The experience of the European universities participants to the TEMPUS MEDIS project. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi, 2, 195–200. doi: 10.15276/opu.2.46.2015.33
Galchonkov, O., Nevrev, O., Loziienko, N. (2016). Real Problem-Based Learning: specific features of the training method for creation of modern industrial control systems (based on the experience of the European universities participating in (TEMPUS MEDIS). ScienceRise, 2/5 (19), 25–29. doi: 10.15587/2313-8416.2016.60621
Agile_software_development (2015). Wikipedia. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Agile_software_development
544490-TEMPUS-1-2013-1-ES-TEMPUS-JPCR. A Methodology for the Formation of Highly Qualified Engineers at Masters Level in the Design and Development of Advanced Industrial Informatics Systems (2013). Universitat Politecnica de Valencia.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Oleg Galchonkov, Alexander Nevrev, Natalia Lozienko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.