Розширення функцій викладача в ході еволюції проблемно-орієнтованого навчання (на основі досвіду європейських університетів, що беруть участь в проекті Tempus Medis)

Автор(и)

  • Oleg Galchonkov Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0001-5468-7299
  • Alexander Nevrev Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0001-7673-5466
  • Natalia Lozienko Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-1855-0786

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67711

Ключові слова:

проблемно-орієнтовано навчання, просунуте проблемно-орієнтовано навчання, реальне проблемно-орієнтовано навчання, ітерація, Agile методологія

Анотація

Виявлено основні функції викладача на різних етапах розвитку проблемно-орієнтованого навчання (ПОН). Показано, що вимога підвищення ефективності навчання студентів в області проектування промислових систем управління призводить до істотного розширення і ускладнення ролі викладача в навчальному процесі. Реалізація сучасних підходів до впровадження ПОН багато в чому спирається на чітке розуміння функцій викладача в залежності від рівня впровадження ПОН.

Біографії авторів

Oleg Galchonkov, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем

Інстітут комп’ютерних систем

Alexander Nevrev, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем

Інститут комп’ютерних систем 

Natalia Lozienko, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Старший фахівець

Департамент маркетингу та інноваційної політики

Посилання

Rhem, J. (1998). Problem-Based Learning: An Introduction. The National Teaching & Learning Forum, 8 (1), 1–4. Available at: http://utminers.utep.edu/robertson/pdf/introduction_pbl_article.pdf

Iskrenko, E. V., Polton, T. A. (2008). Problemno-orientirovannoe obuchenie: osobennosti metodiki prepodavaniya v Velikobritanii (na primere St. George University of London, Great Britain). Zh. Nauchnyie vedomosti Belgorodskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Istoriya. Politologiya. Ekonomika. Informatika, 10 (8), 214–218.

Savery, J. R., Duffy, T. M.; Wilson, B. G. (Ed.) (1996). Problem-based learning: An instructional model and its constructivist framework. Constructivist Learning Environments: Case Studies in Instructional Design. New Jersey: Educational Technology Publications, 135–148.

Hassan, H., Martinez, J.-M., Dominguez, C., Perles, A., Albaladejo, J. (2004). Innovative Methodology to Improve the Quality of Electronic Engineering Formation Through Teaching Industrial Computer Engineering. IEEE Transactions on Education, 47 (4), 446–452. doi: 10.1109/te.2004.825541

Hassan, H., Dominguez, C., Martinez, J.-M., Perles, A., Albaladejo, J. (2007). Remote Laboratory Architecture for the Validation of Industrial Control Applications. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 54 (6), 3094–3102. doi: 10.1109/tie.2007.907015

Hassan, H., Domínguez, C., Martinez, J. M., Perles, A., Albaladejo, J., Capella, J. V. (2008). Integrated Multicourse Project Based Learning in Electronic Engineering. International Journal of Engineering Education, 24 (3), 581–591.

Hernando, M., Galan, R., Navarro, I., Rodriguez-Losada, D. (2011). Ten Years of Cybertech: The Educational Benefits of Bullfighting Robotics. IEEE Transactions on Education, 54 (4), 569–575. doi: 10.1109/te.2010.2095014

Galchonkov, O. M., Loziienko, N. V. (2015). Advanced problem-based learning. The experience of the European universities participants to the TEMPUS MEDIS project. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi, 2, 195–200. doi: 10.15276/opu.2.46.2015.33

Galchonkov, O., Nevrev, O., Loziienko, N. (2016). Real Problem-Based Learning: specific features of the training method for creation of modern industrial control systems (based on the experience of the European universities participating in (TEMPUS MEDIS). ScienceRise, 2/5 (19), 25–29. doi: 10.15587/2313-8416.2016.60621

Agile_software_development (2015). Wikipedia. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Agile_software_development

544490-TEMPUS-1-2013-1-ES-TEMPUS-JPCR. A Methodology for the Formation of Highly Qualified Engineers at Masters Level in the Design and Development of Advanced Industrial Informatics Systems (2013). Universitat Politecnica de Valencia.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-30

Номер

Розділ

Педагогічна освіта