Analiza i profilowanie rozproszonych strumienie danych w systemie informacyjnym instytucji edukacyjnej
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.77459Ключові слова:
system informacyjny, strumienie danych, interfejs webowy, przestrzeń edukacyjna, elektroniczny przepływ dokumentówАнотація
Sformułowane kryteria i przeprowadzono porównawczą analizę funkcjonalnych możliwości środków wsparcia elektronicznej dokumentacji edukacyjnej przy obróbce obiektów organizacji procesu akademickiego.
Zaproponowane podejście do realizacji serwisowego agenta dokumentacji edukacyjnej jako modułowego składnika infrastruktury systemu zarządzania nauczaniem. Zbudowany model infologiczny monitoringu wyników nauczania dla generacji treści adapcyjnej interfejsu webowego użytkownika końcowego
Посилання
Rozporjadzhennja «Pro shvalennja Strategii' rozvytku informacijnogo suspil'stva v Ukrai'ni» (2013). Kabinet Ministriv Ukrai'ny, 386-p.
Zakon Ukrai'ny «Pro vyshhu osvitu» (2014). Verhovna Rada Ukrai'ny, 1556-VII.
Neroda, T. (2013). Doslidzhennja aspektiv avtomatyzacii' dokumentoobigu v osvitn'omu procesi. Pedagogichni innovacii' u fahovij osviti: zbirnyk naukovyh prac'. – Uzhgorod: UzhNU «Goverla», 4, 337–345.
Neroda, T. (2015). Informacijni tehnologii' avtomatyzacii' typovyh procesiv v infrastrukturi osvitn'ogo zakladu. Komp’juterno-orijentovani systemy navchannja. Kyiv: NPU imeni M. P. Dragomanova, 16 (23), 101–108.
Stadnik, E. G. (2012). Sistema upravlenija raspredeljonnymi strukturami dannyh. Tomsk: Izd-vo Tom. un-ta, 123–128.
Avtomatizirovannaja sistema upravlenija uchebnym processom. Available at: http://mkr.org.ua/modules_uch/index/2
Programnij modul' "PS-Zhurnal uspіshnostі-Web". Available at: http://www.politek-soft.kiev.ua/index.php?do=newdevelopments&product=ps-gradebook-web
RUZhJeL' – instrument professionalov. Available at: http://www.rujel.net/about
Jelektronnaja shkola Avers. Available at: http://www.avers-edu.ru/
AS Shkola | Efektyvne upravlinnja zagal'noosvitnim zakladom. Available at: http://school.osvita.net/ua/
KURS: Shkola > Pro programu. Available at: http://ekyrs.org/ua/about
Shkil'na osvitnja merezha. Available at: http://shodennik.ua/
1C: Obrazovanie. Avtomatizacija uchebnogo processa. Available at: http://obrazovanie.1c.ru/education/
O sisteme jelektronnyh zhurnalov. Available at: http://ballov.net/
Jelektronnye dnevniki i zhurnaly. Available at: https://schools.by/e-service
Jelektronnyj klassnyj zhurnal uspevaemosti. Available at: http://eljur.ru/elektronnyi-klassnyi-zhurnal
Dziennik dla szkół. Available at: http://mantica.net/szkola.html
E-dziennik w zintegrowanym systemie edukacyjnym Librus. Available at: https://dziennik.librus.pl/
Elektroniczny dziennik lekcyjny. Available at: http://www.mobidziennik.pl/
Elektronisches Klassenbuch und Fehlzeiten-Verwaltung. Available at: http://www.schul-webportal.de/informationen/elektronisches_klassenbuch.html
Eltabu – das Elektronische Tagebuch. Available at: http://eltabu.net/webanwendung.html
Engrade® Learning Management. Available at: http://www.mheducation.com/prek-12/platforms/engrade/learning-management.html
Google Klas: menshe pysanyny, bil'she navchannja. Available at: https://www.google.com/edu/products/productivity-tools/classroom/
Nowoczesny internetowy elektroniczny dziennik szkolny. Available at: http://xedu.pl/eszkola-elektroniczny_dziennik_szkolny/
Polozhennja pro systemu rejtyngovogo ocinjuvannja uspishnosti studentiv v Ukrai'ns'kij akademii' drukarstva (2009). Poligrafist. Lviv, 10 (1441), 16.
Nakaz «Pro zatverdzhennja jedynyh zrazkiv obov’jazkovoi' dilovoi' dokumentacii' u zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladah usih typiv i form vlasnosti» (2011). MON MS, 423.
Neroda, T. (2014). Modelling educational documentation in the environment of computerized learning system. Modelling and Information Technologies, 71, 72–76.
Ukrai'ns'ka akademija drukarstva – vyshhyj navchal'nyj zaklad u misti L'viv. Available at: http://uad.lviv.ua/
Neroda, T. (2015). Research of information flows of computerized educational system for generating of interactive journal of student’s attestation. Realization of UNESCO’s strategy for teacher training: problems and ways of introduction of innovative technologies in the educational space. Almaty, KazNPU n.a. Abay, 87–90.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Tetyana Neroda
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.