Оценка качества преподавания как элемент управления совместным международным образовательным проектом
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.95710Ключові слова:
управление проектом образования, универсальная вычислительная программа, количественная оценка качества, принципиальные подходы управления проектами, международная образовательная программаАнотація
Управление проектами для международного рынка образовательных услуг невозможно без оценки качества преподавания. В разработанной методологии управления образовательными проектами применяется общий расчет количественной оценки качества предоставления образовательной услуги. Для значительного сокращения времени расчетов, была создана универсальная вычислительная программа, которая позволяет обрабатывать обширные блоки данных с визуализацией результатов в двухмерной системе координат
Посилання
Bobrytska, V. I. (2013). Mobility as a key principle of forming a European educational space. Higher Education in Ukraine: European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process, 3, 234–238.
Focus on Higher Education in Europe: The Impact of the Bologna Process (2010). European Commission, 156. Available at: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf
The Bologna Process 2020 – The European, Higher Education Area in the new decade (2009). Bologna prosses, 6. Available at: https://www.eurashe.eu/library/modernising-phe/Bologna_2009_Leuven-Communique.pdf
Human Development Report 2013. The Rise of the South: Human Progress in a Diverse World’ (2013). New York: UNDP, 202. Available at: http://hdr.undp.org/sites/default/files/reports/14/hdr2013_en_complete.pdf
Belikov, S. B., Klimov, O. V., Pavlenko, D. V., Tkach, D. V. (2013). Regional labor market – a factor that determines the training of young specialists. Higher Education in Ukraine: European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process, 3, 113–116.
Ryzhkov, S. S. (2013). Report of the rector for 5 years. Mykolayiv: NUS, 221 c.
Bushuev, S. D. (2000). Guidelines for Project Management. Kyiv: Publishing house "Business Ukraine", 196.
Burkov, N. V., Novikov, D. A. (1998). Models and Mechanisms theory of active quality management systems in the preparation of professionals. Moscow: Research Center of quality control specialists preparation, 158.
Zynnurov, U. H., Huzayrov, M. B. (1991). Comments expenses for the preparation of professionals in dependence from qualification requirements for graduate. Moscow: ITs, 12.
Kadykova, I. M., Alferova, A. L., Chelpanova, I. V. (2010). Applying Balanced Scorecard to manage university faculty Economics and Management Engineering industry: Theory Practice, 3 (11), 40–53.
Hotomlyanskyy, O., Derevyanko, T. (2006). Methodological issues of professional evaluation results of the teaching staff of higher education. Education and Management, 9 (3), 144–151.
Balyhin, G. A. (2003). Management of education development, organizational-economic aspect. Moscow: Economics, 432.
Ryzhkov, A. S. (2017). Quality Management of NUS educational program "2+2" with ZIMC. Collection of Scientific Publications NUS, 1.
Ryzhkov, A. S. (2017). Development of a project management methodology to provide educational services to the foreign customer. Bulletin of the NUS, 1.
Learn with MATLAB and Simulink Tutorials. MathWorks. Available at: https://www.mathworks.com/support/learn-with-matlab-tutorials.html
Ryzhkov, O. S. (2014). Management of international educational projects of the National University of shipbuilding on the example of the ukrainian-chinese cooperation. Collection of Scientific Publications NUS, 6, 84–91. doi: 10.15589/jnn20140613
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Aleksandr Ryzhkov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.