Пластично-хореографічна візуалізація інструментальних сцен в оперній виставі

Автор(и)

  • О. В. Касьянова Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Україна https://orcid.org/0000-0002-8530-8156

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331729

Посилання

Касьянова О. В. Архітектоніка «Танцю семи покривал» з опери Р. Штрауса «Саломея» крізь призму історичної реконструкції. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 3–4 (52–53). С. 160–180.

Касьянова О. В. Особливості інтерпретації танцю в сучасній оперній виставі. Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2011. № 2 (11). С. 118–122.

Корчова О. О. Піруети модерністського театру. Корчова О. О. Музичний модернізм як terra cognita. Київ : Муз. Україна, 2020. С. 160–168.

Лукашев В. А. Режисерське вирішення пластичнопросторового образу в сучасній моноопері («Листи кохання» В. Губаренка в Харківському національному академічному театрі опери та балету імені Миколи Лисенка). Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2015. № 4 (29). С. 66–74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-23

Як цитувати

Касьянова, О. В. (2024). Пластично-хореографічна візуалізація інструментальних сцен в оперній виставі. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, (7), 163–166. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331729

Номер

Розділ

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ