The Role of the Conductor in Musik and Educational Activities

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331736

References

Желанова В. В. Напрями реалізація стратегії інтеграції в сучасній освіті України. Нові технології навчання : зб. наук. пр. / Ін-т модернізації змісту освіти. Київ, 2020. Вип. 94. С. 132–137.

Івахова К. П. Композиторська творчість народного артиста України Миколи Балеми. Молодь і ринок. 2019. № 7 (174). С. 72–75.

Кожевнікова Л. В. Музично-просвітницька діяльність у контексті підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2016. № 5 (59). С. 110–120.

Коротя-Ковальська В. П. Українська пісня як планетарне явище. Українознавство. Київ, 2009. № 1. С. 188–194.

Лисенко Я. О. Музичне просвітництво як різновид культуротворчої та виховної діяльності. Духовність особистості: методологія, теорія і практика / Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. Сіверськодонецьк, 2016. № 4 (73). С. 93–101.

Станішевський Ю. О. Образи Лесі Українки в опері та балеті. Музика. 1971. № 1. С. 14–19.

Ханик Л. Р. Історія хорового товариства «Боян» / Поліграфічний технікум Української академії друкарства. Львів, 1999. 122 с.

Шевчук П. С. Принципи підготовки майбутніх педагогівмузикантів до роботи з фольклорними колективами: інтегративний підхід. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 53. Т. 2. С. 110–120.

Maglov M. The Vienna New Year’s Concert as a Media Phenomenon. New Sound International Journal of Music. 2013. № 41. P. 139–149.

Rozen B. D. Leonard Bernstein’s Educational Legacy. Music Educators Journal. 1991. Vol. 78. Issue 1. P. 43–46.

Published

2024-10-23

How to Cite

Kachurynets, L. (2024). The Role of the Conductor in Musik and Educational Activities. UKRAINE. EUROPE. WORLD. HISTORY AND NAMES IN CULTURAL AND ARTISTIC REFLECTIONS, (7), 167–172. https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331736

Issue

Section

MATERIALS OF SCIENTIFIC CONFERENCES