Роль диригента в музично-просвітницькій діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31318/2786-8877.7.2024.331736Посилання
Желанова В. В. Напрями реалізація стратегії інтеграції в сучасній освіті України. Нові технології навчання : зб. наук. пр. / Ін-т модернізації змісту освіти. Київ, 2020. Вип. 94. С. 132–137.
Івахова К. П. Композиторська творчість народного артиста України Миколи Балеми. Молодь і ринок. 2019. № 7 (174). С. 72–75.
Кожевнікова Л. В. Музично-просвітницька діяльність у контексті підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2016. № 5 (59). С. 110–120.
Коротя-Ковальська В. П. Українська пісня як планетарне явище. Українознавство. Київ, 2009. № 1. С. 188–194.
Лисенко Я. О. Музичне просвітництво як різновид культуротворчої та виховної діяльності. Духовність особистості: методологія, теорія і практика / Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. Сіверськодонецьк, 2016. № 4 (73). С. 93–101.
Станішевський Ю. О. Образи Лесі Українки в опері та балеті. Музика. 1971. № 1. С. 14–19.
Ханик Л. Р. Історія хорового товариства «Боян» / Поліграфічний технікум Української академії друкарства. Львів, 1999. 122 с.
Шевчук П. С. Принципи підготовки майбутніх педагогівмузикантів до роботи з фольклорними колективами: інтегративний підхід. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 53. Т. 2. С. 110–120.
Maglov M. The Vienna New Year’s Concert as a Media Phenomenon. New Sound International Journal of Music. 2013. № 41. P. 139–149.
Rozen B. D. Leonard Bernstein’s Educational Legacy. Music Educators Journal. 1991. Vol. 78. Issue 1. P. 43–46.