Порівняльний аналіз структур готельного та ресторанного продуктів
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.3(67).2018.73-79Ключові слова:
готельний продукт, ресторанний продукт, туристична дестинація, матеріальне середовище обслуговування, атмосфера гостинностіАнотація
Готельний та ресторанний бізнес виконують важливі економічні і соціальні функції і є органічними компонентами сфери гостинності. Мета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей готельного і ресторанного продуктів, порівнянні їх головних складових та розробленні на цій основі рекомендацій щодо удосконалення їх позиціонування на національному та міжнародному ринках. Наведена характеристика основних елементів двох найпоширеніших продуктів, які пропонуються підприємствами сфери туризму ‒ готельного та ресторанного. Розглядаються два основних підходи до дослідження маркетингової категорії «продукт» з позиції споживача продукту і з точки зору його виробника. Підкреслюється роль готельного та ресторанного продуктів у функціонуванні та розвитку туристичної дестинації. Проведено порівняльний аналіз структур готельного та ресторанного продукту. У їх складі виділено і охарактеризовано різні елементи. Визначено загальні та спеціальні компоненти в структурі продуктів, що аналізуються. Обґрунтовано значення кожного із них для розвитку готельного та ресторанного бізнесу. Результати дослідження показали, що як готельний, так і ресторанний продукти мають певну структуру. Незважаючи на наявність загальних і специфічних характеристик зазначених продуктів, керівництво готелів і ресторанів має спрямувати свої зусилля до їх об’єднання та синхронізації в межах загальної концепції та стилю готелю або ресторану. Багатокомпонентний склад готельного і ресторанного продуктів викликає необхідність продовження дослідницьких пошуків задля розкриття всіх їх характеристик.
Посилання
Battle, Fr. (2003). Loading and food service marketing, Cassel, London, p. 325.
Lundberg, D. (2004). The hotel and restaurant business, Van Reinhold, NY, p. 418.
Dumoulin, Chr., Flipo, J. P. (1991). Entreprises of-sept facteurs clefs for reuse. Les editions d’organization, Paris, p. 168.
Walker, D. (2005). Introduction to hospitality, Prentice Hall, N. Jersey, p. 318.
Vakulenko, R., Kochurov, E. (2010). Hotel enterprise management [Upravlenie gostinichnym predpriyatiem], Logotipy, Мoskva, s. 355 [in Russian]
Дъбева, Т. (2013). Хотелиерски и ресторантьорски франчайзинг, Наука и икономика, Варна, s. 250.
Soubelet, I. (2006). L’atmosphere. Néorestauration, vol. 426, p. 336.
Khmyrova, S. (2010). Restaurant marketing [Restorannyy marketing], Yuniti, Мoskva, p. 455 [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.