Концепція підприємництва у смарт (розумній) економіці
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.16-22Ключові слова:
підприємництво, розумна економіка, створення загальної цінності, інноваціїАнотація
У статті проаналізовано підприємництво як каталізатор розвитку економіки з точки зору перспективи сталого розвитку. Обґрунтовано, що розвиток підприємництва в умовах розумної економіки досягається за рахунок комплексної модернізації та інноваційного оновлення бізнесу на основі нового покоління технологій, забезпечуючи високу додану вартість, ефективність використання енергії, формування безпечного середовища та соціальної стабільності. Пропонується стимулювати розвиток підприємництва, сприяючи стійкому розвитку економіки за рахунок розуміння механізму соціальних проблем, умов праці, соціального забезпечення та безпеки навколишнього середовища і, отже, забезпечуючи стратегію сталого розвитку.
Посилання
Smart Growth is Smart Business Report (2004). Smart Growth Leadership Institute, NALGEP.
Brito, M. (2011). Smart Business, Social Business: A Playbook for Social Media in Your Organization. Pearson Education, 272 p.
Doran, George T. (2008). There’s a SMART way to write management’s goals and objectives, Management Review 70.11 (Nov. 1981): 35, Business Source Corporate.
Secretary of State’s Award for Corporate Excellence. URL: http://www.state.gov/e/eb/ eppd/csr.
Corporate Social Responsibility (2015). The State Department USA. URL: www.state.gov.
European CSR Awards Projects 2013 – Goldenbook (2014). European Commission, Brussels, 214 p. URL: http://www.europeancsrawards.eu/wp-content/uploads/2013/06/Goldenbook.pdf.
Chaban, T., Zarytska, I. (2015). Transformation of the corporate social responsibility’s essence in the context of sustainable development concept domination [Transformatsiia sutnosti korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti v konteksti dominuvannia kontseptsii staloho rozvytku], Aktualni problemy ekonomiky, No. 12 (174), s. 266–279 [in Ukrainian]
Die besten Forex und Binär broker. URL: http://www.europeancsrawards.eu/about-the-awards.
A renewed EU strategy 2011–2014 for Corporate Social Responsibility (2011), European Commission. COM (2011) 0681 – Communication from the commission to the European parliament, the council, the European economic and social committee and the committee of the regions, Brussels, 15 p. URL: http://www.ipex.eu/IPEXL-WEB/dossier/document/ COM20110681.do.
General Union Environment Action Programme to 2020: Living well, within the limits of our planet (2014). European Commission, Luxembourg: Publications Office of the European Union, 92 p. URL: http://bookshop.europa.eu/en/general-union-environment-action-programme-to-2020-pbKH0113833.
Green paper – Promoting a European framework for corporate social responsibility (2001). European Commission. COM (2001) 0366 – Communication from the commission to the European parliament, the council, the European economic and social committee and the committee of the regions, Brussels, 32 p. URL: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ TXT/?uri=CELEX:52001DC0366.
Porter, M. E., Kramer, M. R. (2011). Creating Shared Value, Harvard Business Review. January-February issue. URL: https://hbr.org/2011/01/the-big-idea-creating-shared-value/ar/1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.