Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0

Автор(и)

  • Iryna Shkurupska Одеський національний економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.157-161

Ключові слова:

Промислова революція 4.0, інтегровані маркетингові комунікації (ІМК), Інтернет речей

Анотація

У статті досліджено тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом Промислової революції 4.0. Особливу увагу приділено вивченню взаємозв’язку віртуального і реального економічного простору за допомогою Інтернету речей, в якому сучасні фірми розгортають рекламну діяльність. Визначено переваги інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) як принципово нового підходу при розробці маркетингових стратегій. Відзначено зростаючу роль малоконтрольованих джерел впливу і поширення інформації. Особливе значення приділено вивченню купівельної поведінки в умовах Промислової революції 4.0. Перехід до індивідуалізації споживання є чільною тенденцією у формуванні інтерактивних двосторонніх маркетингових комунікацій.

Біографія автора

Iryna Shkurupska, Одеський національний економічний університет

Ірина Олександрівна Шкурупська
кандидат економічних наук, викладач кафедри маркетингу

Посилання

Schultz, D., Tannenbaum, S., Lauterborn, R. (2004). New marketing paradigm: integrated marketing communications. Trans. from Eng. [Novaya paradigma marketinga. Integriruemye marketingovye kommunikatsii; per. s angl.], Infra-M, Moskva, 234 s. [in Russian]

Plekhanov, I. German industry 4.0 vs [Nemetskaya Industriya 4.0 vs], Amerikanskiy Konsortsium promyshlennogo interneta. URL: http://fastsalttimes.com/sections/obzor/428.html [in Russian]

J’son & Partners Consulting Research «World experience and prospects of development of the Industrial (Industrial) Internet of Things in Russia» [Issledovanie J’son & Partners Consulting «Mirovoy opyt i perspektivy razvitiya industrialnogo (promyshlennogo) Interneta veshchey v Rossii»]. URL: http://json.tv/ict_telecom_analytics_view/mirovoy-opyt-vnedreniya-proektov-v-sfere-industrialnogo-promyshlennogo-interneta-veschey-i-perspektivy-ih-realizatsii-v-rossii-20160919061924 [in Russian]

Chekletsov, W. The fourth revolution: internet of things [Chetvertaya revolyutsiya Internet veshchey]. URL: http://www.ncca.ru/file?Files&141 [in Russian]

Litovchenko, I. L. (2015). Marketing in the conditions of duality of modern industrial market [Marketing v usloviyakh dualnosti sovremennogo promyshlennogo rynka], Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, No. 10, ch. 3, s. 60–63 [in Russian]

main marketing trends that will prevail in 2017 [8 osnovnykh marketingovykh trendov, kotorye budut glavenstvovat v 2017 godu]. URL: http://www.pro-smm.com/8-marketingovyh-trendov-2017 [in Russian]

Trends in marketing communications in 2017 [Trendy marketingovykh kommunikatsiy 2017 goda]. URL: http://kestler-wolf.ru/blog/trends-marketing-communications-2017 [in Russian]

The Ultimate List of Marketing Statistics for 2016 By Amber Moore. URL: https://freely.net/marketing-statistics-2016.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-17

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ