Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.157-161Ключові слова:
Промислова революція 4.0, інтегровані маркетингові комунікації (ІМК), Інтернет речейАнотація
У статті досліджено тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом Промислової революції 4.0. Особливу увагу приділено вивченню взаємозв’язку віртуального і реального економічного простору за допомогою Інтернету речей, в якому сучасні фірми розгортають рекламну діяльність. Визначено переваги інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) як принципово нового підходу при розробці маркетингових стратегій. Відзначено зростаючу роль малоконтрольованих джерел впливу і поширення інформації. Особливе значення приділено вивченню купівельної поведінки в умовах Промислової революції 4.0. Перехід до індивідуалізації споживання є чільною тенденцією у формуванні інтерактивних двосторонніх маркетингових комунікацій.
Посилання
Schultz, D., Tannenbaum, S., Lauterborn, R. (2004). New marketing paradigm: integrated marketing communications. Trans. from Eng. [Novaya paradigma marketinga. Integriruemye marketingovye kommunikatsii; per. s angl.], Infra-M, Moskva, 234 s. [in Russian]
Plekhanov, I. German industry 4.0 vs [Nemetskaya Industriya 4.0 vs], Amerikanskiy Konsortsium promyshlennogo interneta. URL: http://fastsalttimes.com/sections/obzor/428.html [in Russian]
J’son & Partners Consulting Research «World experience and prospects of development of the Industrial (Industrial) Internet of Things in Russia» [Issledovanie J’son & Partners Consulting «Mirovoy opyt i perspektivy razvitiya industrialnogo (promyshlennogo) Interneta veshchey v Rossii»]. URL: http://json.tv/ict_telecom_analytics_view/mirovoy-opyt-vnedreniya-proektov-v-sfere-industrialnogo-promyshlennogo-interneta-veschey-i-perspektivy-ih-realizatsii-v-rossii-20160919061924 [in Russian]
Chekletsov, W. The fourth revolution: internet of things [Chetvertaya revolyutsiya Internet veshchey]. URL: http://www.ncca.ru/file?Files&141 [in Russian]
Litovchenko, I. L. (2015). Marketing in the conditions of duality of modern industrial market [Marketing v usloviyakh dualnosti sovremennogo promyshlennogo rynka], Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, No. 10, ch. 3, s. 60–63 [in Russian]
main marketing trends that will prevail in 2017 [8 osnovnykh marketingovykh trendov, kotorye budut glavenstvovat v 2017 godu]. URL: http://www.pro-smm.com/8-marketingovyh-trendov-2017 [in Russian]
Trends in marketing communications in 2017 [Trendy marketingovykh kommunikatsiy 2017 goda]. URL: http://kestler-wolf.ru/blog/trends-marketing-communications-2017 [in Russian]
The Ultimate List of Marketing Statistics for 2016 By Amber Moore. URL: https://freely.net/marketing-statistics-2016.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.