Формування стратегічного набору підприємства в системі менеджменту якості

Автор(и)

  • Inesa Shapovalova Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.2(61).2016.119-126

Ключові слова:

стратегія, стратегічний набір, матриця прийняття рішень, загальна та функціональна стратегія, менеджмент якості

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні основи формування стратегічного набору підприємства в системі менеджменту якості з метою підвищення ефективності прийняття стратегічних рішень і зміцнення фінансово-економічної рівноваги. Досліджено стратегічний набір як ефективний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто процес, принципи та особливості формування стратегічного набору в системі менеджменту якості. Запропоновано головні сфери стратегічних змін сучасних підприємств України.

Біографія автора

Inesa Shapovalova, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського

Інеса Вадимівна Шаповалова
асистент кафедри маркетингу та менеджменту

Посилання

Azoev, G. L. (1996), Competition: analysis, strategy and practice [Konkurentsiya: analiz, strategiya i praktika], Economics and Marketing Center, Moscow, 208 p. (rus)

Aranchіy, V. I., Zorya, O. P., Bereznytskiy, Ye. V. (2010), Features of the development strategy of agricultural enterprises [Osoblyvosti formuvannia stratehii rozvytku silskohospodarskykh pidpryiemstv], Proceedings of the 5th international scientific and practice conference «Край на научното развитие – 2010», Ikonomiki, Sofia, Byall Grad-BG, ODD, vol. 8, pp. 19–21 (ukr)

Brodskiy, Yu. B., Nikolyuk, O. M. (2011), A systematic analysis of the concept of «competitiveness of the agricultural enterprise» [Systemnyi analiz poniattia «konkurentospromozhnist silskohospodarskoho pidpryiemstva»], Bulletin of ZHNAEU, No. 1, vol. 2, pp. 31–41 (ukr)

Vyatkin, P. S. (2012), Factors ensuring resource requirements of agricultural enterprises [Faktory zabezpechennia potreb v resursakh silskohospodarskykh pidpryiemstv], Economic Space: collection of scientific works, PSABA, Dnipropetrovsk, vol. 60, pp. 176–181 (ukr)

Glibov, R. V., Teteria, A. A. Sustainable development strategy of farm market food products [Stratehiia staloho rozvytku silskohospodarskykh pidpryiemstv na rynku prodovolchoi produktsii], Proceedings of the International scientific-practical conference «Key problems of modern science», available at: www.rusnauka.com (ukr)

Gudzynskyy, O. D., Sudomyr, S. M., Gurenko, T. O. (2010), Management formation of enterprises competitive capacity (theoretical and methodological aspect): monograph [Upravlinnia formuvanniam konkurentospromozhnoho potentsialu pidpryiemstv (teoretyko-metodolohichnyi aspekt): monohrafiia], NCI DSZU, Kyiv, 212 p. (ukr)

Dorogan, L. O. (2011), «Intensification of production processes at the agricultural enterprises» [Intensyfikatsiia vyrobnychykh protsesiv v ahrarnykh pidpryiemstvakh], Proceedings of Poltava State Agrarian Academy, Series: Economic Sciences, issue 2, vol. 1, pp. 123–128 (ukr)

Ignatieva, I. A. (2008), Strategic Management [Stratehichnyi menedzhment], Karavela, Kyiv, 480 p. (ukr)

Kindratska, G. I. (2010), Strategic Management. 2nd ed. [Stratehichniy menedzhment], Publishing House of Lviv Polytechnic National University, Lviv, 406 p. (ukr)

Knysh, M. I. (2000), Competitive strategy [Konkurentnye strategii], St. Petersburg, 284 p. (rus)

Kotler, Ph. (2006), Marketing Management. 2nd ed. Trans. from Eng. S. G. Bozhuk [Marketing menedzhment; 2-e izd.; per. s angl. S. G. Bozhuk], Piter, St.-Petersburg, 464 p. (rus)

Larina, Ya. S. (2008), Formation and mechanisms for implementing marketing strategies in the AIC agro-food subcomplex: monograph [Formuvannia ta mekhanizmy realizatsii marketynhovykh stratehiy v ahroprodovolchomu pidkompleksi APK: monohrafiia], Ukraine Press, Kyiv, 344 p. (ukr)

Makhmudov, Kh. Z. (2012), Theoretical aspects of competitive strategies formation of agricultural enterprises [Teoretychni aspekty formuvannia konkurentnykh stratehiy ahrarnykh pidpryiemstv], Proceedings of Poltava State Agrarian Academy, Series: Economic Sciences, issue 2, vol. 1, pp. 118–127 (ukr)

Myskin, Yu. I. (2011), Branch features of agricultural enterprises and their influence on the management analytical support [Haluzevi osoblyvosti diialnosti silskohospodarskykh pidpryiemstv ta yikh vplyv na analitychne zabezpechennia menedzhmentu], Proceedings of the National University of the State Tax Service of Ukraine, No. 1, pp. 316–327 (ukr)

Porter, M. (2005), Competitive strategy: analyzing methodology of industries and competitors. Trans. from Eng. [Konkurentnaya strategiya: Metodika analiza otrasley i konkurentov], Alpina Business Books, Moscow, 454 p. (rus)

Revenko, O. V. (2007), Features of the formation of a strategic set of enterprise [Osoblyvosti formuvannia stratehichnoho naboru pidpryiemstva], Proceedings of the 3rd International Scientific and Practice Conference «Alliance of Science: scientist – scientist», available at: www.confcontact.com (ukr)

Sayenko, M. G. (2006), Business Strategy [Stratehiia pidpryiemstva], Economic thought, Ternopil, 390 p. (ukr)

Specialization and combination of agricultural enterprises sectors. Factors and forms of specialization [Spetsializatsiia i poiednannia haluzei silskohospodarskykh pidpryiemstv. Faktory i formy spetsializatsii], Portal «The agricultural sector of Ukraine», available at: agroua.net (ukr)

Stepanenko, N. I. (2013), Analytical instruments of formation of the product portfolio of agricultural enterprises [Analitychnyi instrumentariy formuvannia produktovoho portfeliu ahrarnykh pidpryiemstv], Economic Sciences: Collection of scientific works, Lutsk, issue 10 (1), pp. 481–486 (ukr)

Tompson, A. A., Strickland III, A. J. (2006), Strategic management: concepts and situation for analysis. 12th ed. Trans. from Eng. [Strategicheskiy menedzhment: kontseptsii i situatsii dlya analiza], Williams, Moscow, 928 p. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-17

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ