Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій

Автор(и)

  • Oleksii Bilenkyi Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.3(58).2015.25-30

Ключові слова:

стратегічний потенціал, стратегія корпорації, унікальні ресурси, ключові компетенції, SWOT-аналіз, бенчмаркінг

Анотація

У статті проаналізовано основні компоненти стратегічних можливостей корпорації. Досліджено проблеми організацій щодо пошуку та виявлення стратегічного потенціалу. Обґрунтовано вибір ресурсів, які будуть закладені в основу стратегії корпорації. Запропоновано основні методи діагностики стратегічного потенціалу корпорації. Сформульовано рекомендації щодо виявлення унікальних ресурсів та ключових компетенцій, що дозволить корпораціям стати лідерами ринку та протистояти кризовим явищам.

Біографія автора

Oleksii Bilenkyi, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Олексій Юрійович Біленький
доктор економічних наук, професор кафедри міжнародного обліку і аудиту

Посилання

Gerasymchuk, V. G. (2014), Strategic aspects of national economic development in the context of global transformation. Ed. by О. P. Stepanov [Stratehichni aspekty rozvytku natsionalnoi economiky v umovakh vyklykiv hlobalnykh transformatsii; za red. О. P. Stepanova], Strategy of socio-economic development of Ukraine: in 2 vol., Yuryskonsult, Kyiv, Vol. 1, pp. 167–188 (ukr)

Evans, J., Berman, B. (1990), Marketing. Trans. from Eng. [Marketing], Economy, Moscow, 350 p. (rus)

Tompson, A. A, Stricklend III, A. J. (2006), Strategic management. Concepts and situation for analysis. Trans. from Eng. 12th ed. [Strategicheskiy menedzhment. Kontsetsii i situatsii dlya analisa; per. s angl., 12-e izd.], Vilyams, Moscow, 928 p. (rus)

Krasnokutska, N. S. (2005), Enterprise’s potential: formation and evolution [Potentsial pidpryiemstva: fomuvannia ta otsinka], Centre of education literature, Kyiv, 352 p. (ukr)

Shershniova, Z. E. (2004), Strategic management. 2nd ed. [Stratehichne upravlinnia; 2 vyd.], KNEU, Kyiv, 699 p. (ukr)

Genster, P., Hassi, D. (2003), Analysis of strengths and weaknesses of the company: identification of strategic opportunities [Analiz silnykh i slabykh storon companii: opredelenie strategicheskikh vozmozhnostey], Vilyams, Moscow, 235 p. (rus)

Ridding, K. S. (2005), Strategic business planning [Strategicheskoe bisnes-planirovanie], Dnepropetrovsk, 450 p. (rus)

Dirlav, D. (2007), Selected business concepts [Izbrannye kontseptsii biznesa], Olymp Business, Moscow, 342 p. (rus)

Comm, C. L. (2000), «Paradigm for Benchmarking Lean Initiatives for Quality Improvement», Benchmarking: An International Journal, Vol. 7, No. 2, pp. 118–127.

Zub, A. T., Loktionov, M. V. (2001), System strategic management. Methodology and practice [Systemnyy strategicheskiy menedzhment. Metodologiya i praktika], Genezis, Moscow, 396 p. (rus)

Porter, M., Millar, V. (2000), Role of information in achieving a competitive advantage [Rol informatsii v dostizhenii konkurentnogo preimushchestva], St.Petersburg, 258 p. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-27

Номер

Розділ

СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ