Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України

Автор(и)

  • Olha Seleznova Одеська державна академія будівництва та архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.3(58).2015.206-213

Ключові слова:

339.13

Анотація

У статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.

Біографія автора

Olha Seleznova, Одеська державна академія будівництва та архітектури

Ольга Олександрівна Селезньова
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Bahiev, L. Yu. (2008), Marketing [Marketynh], Vydavnytstvo SPbHUEiF, St. Petersburg, 320 p. (ukr)

Balabanova, L. V. (2011), Marketing. 3rd ed. [Marketynh; 3 vyd.], KNEU, Kyiv, 543 p. (ukr)

Vlasenko, Ya. O., Karpenko, S. V. (2011), Fundamentals of Modern Marketing [Osnovy suchasnoho marketynhu], INKOS, Kyiv, 328 p. (ukr)

Harkavenko, S. S. (2006), Marketing. 4rd ed. [Marketynh; 4 vyd.], Libra, Kyiv, 712 p. (ukr)

Holubkov, Ye. P. (2009), Basics of marketing [Osnovy marketynhu], Fynpress, Moscow, 276 p. (ukr)

Lypchuk, V. V., Dudiak, F. P., Buhil, S. Ya. (2003), Marketing: fundamentals of theory and practice [Marketynh: osnovy teorii ta praktyky], Novyi svit-2000, Mahnoliia plius, Lviv, 288 p. (ukr)

Kotler, F., Kartadzhaya, H., Setivan, A. (2012), Marketing 3.0. From products to consumers and then – to the human soul. Trans. from Eng. А. Zayakin [Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe; per. s angl. А. Zayakina], Alpina Biznes Buks, Moscow, 240 p. (rus)

Seleznova, O. O., Sakhatskiy, M. P., Zapsha, G. M. (2012), Organizational and economic mechanism of retail trade enterprises’ market activity: monograph [Orhanizatsiino- ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia rynkovoiu diialnistiu rozdribnykh torhovelnykh pidpryiemstv: monohrafiia], KP OMD, Odessa, 182 p. (ukr)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-27

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ