КОНКУРЕНТНІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Ганна Володимирівна Дугінець ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» м. Дніпропетровськ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6575

Ключові слова:

конкурентні переваги, конкурентоспроможність, туристичне підприємство, світовий ринок туристичних послуг.

Анотація

У статті наведено результати аналізу конкурентних позицій українських підприємств на міжнародному ринку туристичних послуг, який є основою для  прийняття стратегічних рішень і розробки нових підходів до вирішення проблем у майбутньому. Визначено в якості сильних позицій рівень забезпеченості туристичними ресурсами для виходу українських підприємств на пізнавально-розважальний та рекреаційно-оздоровчий сегменти зовнішніх ринків.

В статье приведены результаты анализа конкурентных позиций украинских предприятий на международном рынке туристических услуг, который является основой для принятия стратегических решений и разработки новых подходов к решению проблем в будущем. Определено в качестве сильных позиций уровень обеспеченности туристическими ресурсами для выхода украинских предприятий на познавательно-развлекательный и рекреационно-оздоровительный сегменты внешних рынков.

In the article the results of the analysis of the competitive position of the Ukrainian enterprises in the international tourism market, which is the basis for strategic decision-making and the development of new approaches to solving problems in the future, are given. Determined as being a strong position is the level of supply of tourism resources for Ukrainian companies’ entrance into the cognitive-entertainment, recreation and wellness segments of foreign markets.

Біографія автора

Ганна Володимирівна Дугінець, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» м. Дніпропетровськ

к.е.н., доцент, доцент кафедри міжнародної економіки

Посилання

Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. – К.: Знання України, 2002. – 352 с.

Антонюк К.В. Інноваційно-маркетингова модель розвитку конкурентоспроможності туристичного сектору в Україні // Економіка та підприємництво. Зб. наук. праць. Вип. 19. – К.: КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2007. – С. 56-65.

Гаврилюк С.П. Теоретичні аспекти визначення конкурентоспроможності туристичних підприємств // Маркетинг і реклама. - 2001. - № 2.- с. 34-37.

Гонтаржевська Л.І. Конкурентні переваги українських туристичних підприємств у міжнародному регіоні та шляхи їх посилення // Зб. наук. праць. Вип. 45 / Відп. ред. В.Є.Новицький. – К.: ІСЕМВ НАНУ, 2005. – С. 97–109.

Коваленко Ю.О. Пріоритетні напрями формування конкурентоспроможного ринку туристичних послуг// Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №18. Економіка і право: Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2004. – № 1. - С. 28-35.

Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – К.: Альтапрес, 2002. – 436 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-04