DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597

Аналіз використання мультимедійних компонентів в сучасних технологіях мобільного навчання

Yevhen Hrabovskyi

Аннотация


В статті проведено аналіз педагогічних умов реалізації мобільного навчання, який дозволяє оптимізувати процес навчальний процес у відкритій дистанційній освіті. Розроблено алгоритм створення якісної інфографіки для мобільного навчання, що надає можливість формування сприйнятливого контенту для користувачів. Створено методичні рекомендації стосовно забезпечення якості використання веб-базованих мультимедійних ресурсів систем мобільного навчання, на основі яких надається можливість підвищення продуктивності навчального процесу


Ключевые слова


мобільне навчання; технологія; мультимедійні компоненти; інфографіка; сприйнятливий контент; мультимедійні ресурси

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.

Jaggars, S. S., Edgecombe, N., Stacey, G. W. (2013). What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center, Columbia University, 126.

Banciu, V. M., Gordan, S. (2012). Stanciu The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. Available at: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko, O. (2013). Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 134.

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). The five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832. doi: http://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.


Пристатейная библиография ГОСТ


Грабовський Є. М. Проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання // ScienceRise. 2018. № 11 (52). С. 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987 

Naumenko M., Hrabovskyi Y. Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2018. Vol. 2, Issue 2 (92). P. 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305 

Bichel J. The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 2013. 46 p.

Sursock A. Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 2015. 128 р.

Jaggars S. S., Edgecombe N., Stacey G. W. What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center, Columbia University, 2013. 126 р.

Banciu V. M., Gordan S. Stanciu The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education // International Conference on Management and Education Innovation IPEDR. 2012. Vol. 37. Р. 101–105. URL: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko O. Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 2013. 134 p.

Major C. Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 2015. 336 р.

Terras M. M., Ramsay J. The five central psychological challenges facing effective mobile learning // British Journal of Educational Technology. 2012. Vol. 43, Issue 5. P. 820–832. doi: http://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x 

Farwell Т. Keeping an Online Class Interesting and Interactive // Distance Learning. 2013. Vol. 10, Issue 3. Р. 27–32.







Copyright (c) 2019 Yevhen Hrabovskyi

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)