DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41381

Мотивація як провідний чинник організації самостійної роботи студентів у вищому начальному закладі

Марина Эдуардовна Морозова

Аннотация


У статті проаналізовано особливості викладання в різних аспектах, а також окреслено особливості взаємодії викладача та студента, що підвищують ефективність навчального процесу, створення умов для самореалізації студента. Визначено особливості мотивації під час навчання студентів, напрями організації взаємодії між викладачем та студентом. Описано впровадження методів навчання студентів


Ключевые слова


викладач; мотивація; навчання; студент; вищий навчальний заклад; управління; науково-педагогічний працівник; розвиток; самостійна робота

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Andrushchenko, V. P. (2011). Rassvet Yevropy. Problema formirovaniya novogo uchitelya dlya ob"yedinennoy Yevropy XXI veka. Moscow: Znaniye Ukrainy, 1099.

Dmitrenko, G. A. (2002). Strategicheskiy menedzhment. Moscow: " Yurist", 192.

Morozova, M. Ye. (2014). Aktual'nost' sistemy motivatsii rabotnikov kak neot"yemlemoy sostavlyayushchey kadrovoy politiki vysshikh uchebnykh zavedeniy. Vestnik poslediplomnogo obrazovaniya, 12 (25), 105–116.

Kremn’, V. G., Kovbasyuk, Yu. V. (Eds.) (2014). Obrazovaniye vzroslykh. entsiklopedicheskiy slovar'. Nats. akad. ped. nauk Ukrainy, Nats. akad. gos. upr. pri Prezidente Ukrainy et. al. Kiev: Osnova, 496.

Chernysheva, Ye. R., Kolosova, L. M., Lyubchenko, N. V., Morozova, M. Ye. (2015). Teoriya i praktika upravleniya professional'nym razvitiyem nauchno - pedagogicheskikh i pedagogicheskikh rabotnikov v usloviyakh transformatsionnykh izmeneniy v obrazovanii. Kiyev: Bashnya–Druk , 296.

Chernyshova, Ye. G. (2013). Metodologicheskiye podkhody k otsenivaniya kadrovogo potentsiala vysshikh uchebnykh zavedeniy. Alma mater (Vestnik vysshey shkoly), 1.


Пристатейная библиография ГОСТ


1. Андрущенко, В. П. Світанок Європи. Проблема формування нового учителя для об'єднаної Європи ХХІ століття [Текст] / В. П. Андрущенко. – К.: Знання України, 2011. – 1099 с.

2. Дмитренко, Г. А. Стратегический менеджмент [Текст]: уч. пос. / Г. А. Дмитренко. – К.: „МАУП”, 2002. – 192 с.

3. Морозова, М. Е. Актуальність системи мотивації працівників як невід’ємної складової кадрової політики вищих навчальних закладів [Текст]: зб. наук. пр. / М. Е. Морозова // Вісник післядипломної освіти. – 2014. – Вип. 12 (25). – С. 105–116.

4. Кремень, В. Г. Освіта дорослих [Текст]: енциклопедичний словник / В. Г. Кремень; за ред. В. Г. Кременя, Ю. В. Ковбасюка. – Нац. акад. пед. наук України, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України та ін. – К. : Основа, 2014. – 496 с.

5. Чернишова, Є. Р. Теорія та практика управління професійним розвитком науково-педагогічних та педагогічних працівників в умовах трансформаційних змін в освіті [Текст] / Є. Р. Чернишова, Л. М. Колосова, Н. В. Любченко, М. Е. Морозова; за ред. Є. Р. Чернишової. – Луцьк : Вежа-Друк, 2015. – 296 с.

6. Чернышова, Е. Р. Методологические подходы к оцениванию кадрового потенциала высших учебных заведений [Текст] / Е. Р. Чернышова // Alma mater (Вестник высшей школы). – 2013. – № 1.

 







Copyright (c) 2015 Марина Эдуардовна Морозова

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)