Мотивація як провідний чинник організації самостійної роботи студентів у вищому начальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41381Ключові слова:
викладач, мотивація, навчання, студент, вищий навчальний заклад, управління, науково-педагогічний працівник, розвиток, самостійна роботаАнотація
У статті проаналізовано особливості викладання в різних аспектах, а також окреслено особливості взаємодії викладача та студента, що підвищують ефективність навчального процесу, створення умов для самореалізації студента. Визначено особливості мотивації під час навчання студентів, напрями організації взаємодії між викладачем та студентом. Описано впровадження методів навчання студентів
Посилання
Andrushchenko, V. P. (2011). Rassvet Yevropy. Problema formirovaniya novogo uchitelya dlya ob"yedinennoy Yevropy XXI veka. Moscow: Znaniye Ukrainy, 1099.
Dmitrenko, G. A. (2002). Strategicheskiy menedzhment. Moscow: " Yurist", 192.
Morozova, M. Ye. (2014). Aktual'nost' sistemy motivatsii rabotnikov kak neot"yemlemoy sostavlyayushchey kadrovoy politiki vysshikh uchebnykh zavedeniy. Vestnik poslediplomnogo obrazovaniya, 12 (25), 105–116.
Kremn’, V. G., Kovbasyuk, Yu. V. (Eds.) (2014). Obrazovaniye vzroslykh. entsiklopedicheskiy slovar'. Nats. akad. ped. nauk Ukrainy, Nats. akad. gos. upr. pri Prezidente Ukrainy et. al. Kiev: Osnova, 496.
Chernysheva, Ye. R., Kolosova, L. M., Lyubchenko, N. V., Morozova, M. Ye. (2015). Teoriya i praktika upravleniya professional'nym razvitiyem nauchno - pedagogicheskikh i pedagogicheskikh rabotnikov v usloviyakh transformatsionnykh izmeneniy v obrazovanii. Kiyev: Bashnya–Druk , 296.
Chernyshova, Ye. G. (2013). Metodologicheskiye podkhody k otsenivaniya kadrovogo potentsiala vysshikh uchebnykh zavedeniy. Alma mater (Vestnik vysshey shkoly), 1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марина Эдуардовна Морозова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.