Мотивація як провідний чинник організації самостійної роботи студентів у вищому начальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41381Słowa kluczowe:
викладач, мотивація, навчання, студент, вищий навчальний заклад, управління, науково-педагогічний працівник, розвиток, самостійна роботаAbstrakt
У статті проаналізовано особливості викладання в різних аспектах, а також окреслено особливості взаємодії викладача та студента, що підвищують ефективність навчального процесу, створення умов для самореалізації студента. Визначено особливості мотивації під час навчання студентів, напрями організації взаємодії між викладачем та студентом. Описано впровадження методів навчання студентів
Bibliografia
Andrushchenko, V. P. (2011). Rassvet Yevropy. Problema formirovaniya novogo uchitelya dlya ob"yedinennoy Yevropy XXI veka. Moscow: Znaniye Ukrainy, 1099.
Dmitrenko, G. A. (2002). Strategicheskiy menedzhment. Moscow: " Yurist", 192.
Morozova, M. Ye. (2014). Aktual'nost' sistemy motivatsii rabotnikov kak neot"yemlemoy sostavlyayushchey kadrovoy politiki vysshikh uchebnykh zavedeniy. Vestnik poslediplomnogo obrazovaniya, 12 (25), 105–116.
Kremn’, V. G., Kovbasyuk, Yu. V. (Eds.) (2014). Obrazovaniye vzroslykh. entsiklopedicheskiy slovar'. Nats. akad. ped. nauk Ukrainy, Nats. akad. gos. upr. pri Prezidente Ukrainy et. al. Kiev: Osnova, 496.
Chernysheva, Ye. R., Kolosova, L. M., Lyubchenko, N. V., Morozova, M. Ye. (2015). Teoriya i praktika upravleniya professional'nym razvitiyem nauchno - pedagogicheskikh i pedagogicheskikh rabotnikov v usloviyakh transformatsionnykh izmeneniy v obrazovanii. Kiyev: Bashnya–Druk , 296.
Chernyshova, Ye. G. (2013). Metodologicheskiye podkhody k otsenivaniya kadrovogo potentsiala vysshikh uchebnykh zavedeniy. Alma mater (Vestnik vysshey shkoly), 1.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Марина Эдуардовна Морозова
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.