DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41401

Технології та інструменти відкритої післядипломної педагогічної освіти

Антон Васильович Мищишен

Аннотация


У статті висвітлено основи методики інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу підготовки викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано зміст поняття організаційно-педагогічні умови. Показано основні технології та інструменти післядипломної педагогічної освіти у процесі підготовки викладачів за дистанційною формою навчання


Ключевые слова


організаційно-педагогічні умови; інформаційно-методичне забезпечення; платформа eFront; відкрита післядипломна педагогічна освіта

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Bykov, V. Yu. (2008). Modeli organizacijny`x sy`stem vidkry`toyi osvity` [Models of the open education organizational systems]. Atika, 450.

Semenova, A. V. (Ed.) (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiynoyi pedahohiky [Glossary Directory of Professional Pedagogy]. Odessa: Pal’mira, 272.

Kostyuchenko, K. Ye. (2011). Pedagogichni umovy` formuvannya racional`no-kry`ty`chnogo my`slennya u majbutnix uchy`teliv u procesi vy`vchennya psy`xologo-pedagogichny`x dy`scy`plin [Future teachers have pedagogical terms of forming of the rationally-critical thinking in the process of study of psychological and educational disciplines]. Kirovograd State Pedagogical University Vynnychenko. Kirovograd, 20.

Fedorova, O. F. (1970). Nekotorye voprosy aktivizatsii uchashchikhsya v protsesse teoreticheskoho i proizvodstvennoho obucheniya [Some issues of activation of students in the theoretical and industrial training]. High Scholl, 301.

Panina, T. S., Dochkin, S. A., Kleczov, Yu. V. Urovni informatcionno-kommunikatcionnoi` kompetentnosti pedagogicheskikh rabotnikov [Levels kommunykatsyonnoy information and pedagogical competencies of employees]. Available at: http://krirpo.ru/anketa/etc.htm?id=744

Andrushchenko, V. P., Zyazyun, I. A., Kremen', V. H. (2003). Neperervna profesiyna osvita: filosofiya, pedahohichni paradyhmy, prohnoz [Continuing professional education: philosophy, pedagogical paradigms, prognosis]. Kyiv, Scientific thought, 853.

Oliynyk, V. V., Hravit, V. O., Lyakhots'ka, L. L. (2010). Samostiyna robota slukhachiv u protsesi pidvyshchennya kvalifikatsiyi [Independent work of learners during training]. Kyiv: UMO, 44.

Myshchyshen, A. V. (2011). Moodle yak sy`stema dy`stancijnogo upravlinnya navchannyam pry` pidvy`shhenni kvalifikaciyi [Moodle as a system of remote-control studies at in-plant training]. Messenger of Postgraduate Studies, 5 (18), 96–105.


Пристатейная библиография ГОСТ


1. Биков, В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти [Текст] / В. Ю. Биков. – К.: Атіка, 2008. – 450 с.

2. Словник-довідник з професійної педагогіки [Текст] / ред. А. В. Семенова. – Одеса: Пальміра, 2006. – 272 с.

3. Костюченко, К. Є. Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення у майбутніх учителів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін [Текст] : автореф. дис. … канд. пед. наук / К. Є. Костюченко. – Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. – Кіровоград, 2011. – 20 с.

4. Федорова, О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения [Текст] / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.

5. Панина, Т. С. Уровни информационно-коммуникационной компетентности педагогических работников [Электронный ресурс] / Т. С. Панина, С. А. Дочкин, Ю. В. Клецов. – ГОУ ДПО «Кузбасский региональный институт развития профессионального образования». – Режим доступа: http://krirpo.ru/anketa/etc.htm?id=744

6. Андрущенко, В. П. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз [Текст]: монографія / В. П. Андрущенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень та ін.; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Наукова думка, 2003. – 853 с.

7. Олійник, В. В. Самостійна робота слухачів у процесі підвищення кваліфікації [Текст] / В. В. Олійник, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька // Самостійна робота слухачів у процесі підвищення кваліфікації Науково-методичні матеріали: НАПН України, Ун-т мендж.освіти. – К., 2010. – 44 с.

8. Мищишен, А. В. Moodle як система дистанційного управління навчанням при підвищенні кваліфікації [Текст] / А. В. Мищишен // Вісник післядипломної освіти. Збірник наукових праць. – 2011. – Вип. 5 (18). – С. 96–105. 







Copyright (c) 2015 Антон Васильович Мищишен

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)