Ефективність використання технології "переверненого навчання" у процесі підготовки майбутніх викладачів вищої школи

Автор(и)

  • Nataliya Prykhodkina Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52а, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41398

Ключові слова:

«перевернене навчання», перевернений клас, інформаційно-комунікаційні технології навчання, Інтернет, відеолекція

Анотація

Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти можуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності

Біографія автора

Nataliya Prykhodkina, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України вул. Артема, 52а, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра управління навчальним закладом та педагогіки вищої школи

Посилання

Ahmad, I. M. (2012). Navchannya v distantsiyniy i zmishaniy formi studentiv VNZ [Education of university students in Distance and mixed forms]. Suchasni pidhodi ta innovatsiyni tendentsiyi u vikladanni inozemnih mov: Materiali VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferentsiyi, 248.

Kalenskiy, A. A. (2011). Zastosuvannya pedagogIchnih InformatsIynih tehnologIy u navchalnomu protsesI vischoYi shkoli [The use of information technology in teaching learning process of high school], 280.

Kurvits, M. Perevorachivaem obuchenie. Chast pervaya: predposyilki modeli obucheniya "perevernutyiy klass" [Overturn training. Part One: Background learning model "flipped classroom"]. Available at: http://blognauroke.blogspot.com/2013/09/blog-post_26.html

Mur, M. G., Makintosh, U., Bljek, L. (2006). Informatsionnyie i kommunikatsionnyie tehnologii v distantsionnom obrazovanii: Spetsializirovannyiy uchebnyiy kurs [Information and communication technologies in distance education: Specialized training course], 632.

Prykhodkina, N. O. (2014). Vikoristannya tehnologiyi "perevernenogo navchannya" u profesiyniy diyalnosti vikladachiv vischoyi shkoli [Using "flipped-classroom" in professional work of teachers of high school]. Naukoviy visnik Uzhgorodskogo natsionalnogo universitetu: Seriya: "Pedagogika. Sotsialna robota", 30, 141–144.

Hallberg, S. An Alternate Approach in the Application of the Thayer Concept of Teaching. Available at: https://web.archive.org/web/20140204024004/http://www.usma.edu/cfe/Literature/SHallberg_10.pdf

Ribeiro, R. Q., Bergmann, A. J. Flipped Classroom Pioneer, Reflects on His Journey. Available at : http://www.edtechmagazine.com/k12/article/2013/11/qa-jon-bergmann-flipped-classroom-pioneer-reflects-his-journey

What Is Flipped Learning? Available at: http://flippedlearning.org/cms/lib07/VA01923112/Centricity/Domain/46/FLIP_handout_FNL_Web.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Педагогічні науки