ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ КРІО-АГЗС

Автор(и)

  • А. М. Домашенко ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900, Російська Федерація
  • С. А. Котусов ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0001-9577-1868
  • Р. А. Архипов ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-8949-8671
  • Е. И. Гуров ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900, Російська Федерація https://orcid.org/0000-0002-2760-3288

DOI:

https://doi.org/10.18198/j.ind.gases.2014.0736

Ключові слова:

Криогенна автомобільна газозаправна станція (Кріо-АГЗС), Природний газ (ПГ), Компримированний ПГ (КПГ), Зріджений ПГ (ЗПГ)

Анотація

В даний час багато компаній займаються створенням криогенного обладнання і станцій для забезпечення автотранспорту компримованим (КПГ) і зрідженим природним газом (ЗПГ). Розглядаються особливості проектування кріогенних автомобільних газозаправних станцій Кріо-АГЗС. Запропоновано основні підходи, що дозволяють створювати економічні станції на основі виробляємого обладнання. Надано інформацію щодо схемно-технологічних структур станцій, у складі обладнання, організації роботи АГЗС. Повідомляються технічні характеристики розроблених ВАТ «Кріогенмаш» Кріо-АГЗС на 50, 100, 150, 300 і 500 заправок автомобілів на добу.

Біографії авторів

А. М. Домашенко, ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900

А.М. Домашенко, канд. техн. наук

С. А. Котусов, ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900

С.А. Котусов

Р. А. Архипов, ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900

Р.А.Архіпов

Е. И. Гуров, ВАТ «Кріогенмаш», пр. Леніна, 67, м. Балашиха Московської області, РФ, 143900

Є.І. Гуров

Посилання

Goryachev G.S., Kulbyakin V.P., Lebedev S.Yu. Popov N.A., Zheltobryuhov A.V., Suslov A.N. (2012). AGFCS modernization with the integration into its structure equipment for LNG production//Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 3. — P. 30-35. (Rus.).

Lavrenchenko G.K. (2012). Actual problems of CNG and LNG production and using//Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 3. — P. 2-10. (Rus.).

Bragin A.V., Krakovskiy B.D., Popov O.M., Udut V.N. (2006). The complex decision of problem on conversion of LNG transport// Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 4. — P. 64-68. (Rus.).

Savitskiy A.I., Levdik G.N., Mashunkin B.M., Utkin V.N. (2011). The first refueling experience of gasified LNG in Moscow// Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 5. — P. 65-69. (Rus.).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОЦЕСИ, ЦИКЛИ, СХЕМИ І ОБЛАДНАННЯ ХОЛОДИЛЬНИХ І КРІОГЕННИХ СИСТЕМ