ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ КРІО-АГЗС
DOI:
https://doi.org/10.18198/j.ind.gases.2014.0736Ключові слова:
Криогенна автомобільна газозаправна станція (Кріо-АГЗС), Природний газ (ПГ), Компримированний ПГ (КПГ), Зріджений ПГ (ЗПГ)Анотація
В даний час багато компаній займаються створенням криогенного обладнання і станцій для забезпечення автотранспорту компримованим (КПГ) і зрідженим природним газом (ЗПГ). Розглядаються особливості проектування кріогенних автомобільних газозаправних станцій Кріо-АГЗС. Запропоновано основні підходи, що дозволяють створювати економічні станції на основі виробляємого обладнання. Надано інформацію щодо схемно-технологічних структур станцій, у складі обладнання, організації роботи АГЗС. Повідомляються технічні характеристики розроблених ВАТ «Кріогенмаш» Кріо-АГЗС на 50, 100, 150, 300 і 500 заправок автомобілів на добу.
Посилання
Goryachev G.S., Kulbyakin V.P., Lebedev S.Yu. Popov N.A., Zheltobryuhov A.V., Suslov A.N. (2012). AGFCS modernization with the integration into its structure equipment for LNG production//Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 3. — P. 30-35. (Rus.).
Lavrenchenko G.K. (2012). Actual problems of CNG and LNG production and using//Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 3. — P. 2-10. (Rus.).
Bragin A.V., Krakovskiy B.D., Popov O.M., Udut V.N. (2006). The complex decision of problem on conversion of LNG transport// Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 4. — P. 64-68. (Rus.).
Savitskiy A.I., Levdik G.N., Mashunkin B.M., Utkin V.N. (2011). The first refueling experience of gasified LNG in Moscow// Tekhnicheskie Gazy. [Industrial Gases]. — № 5. — P. 65-69. (Rus.).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ДОГОВІР
Після прийому статті до публікації редакція згідно з вимогами наукометричних баз кожному з авторів направляє ліцензійний договір про відступлення і передачу в управління авторських прав. Підпису автора (авторів) бажано скріпити печаткою відділу кадрів установи, в якій працює автор (автори), або печаткою факультету.
Редакція відсилає авторам одну верстку для коректури. Припустимі лише ті виправлення, які призводять верстку у відповідність з вихідним текстом статті. Внесення суттєвих змін не допускається. Верстку слід вислати до редакції протягом доби з моменту отримання.