ІГРИ ЯК КОЛАБОРАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
співпраця, мовні ігри, англійська як іноземна мова, соціальні навички.Анотація
У цій статті висвітлюється роль кооперативних ігор на заняттях англійської мови як іноземної та їх потенціал у покращенні мовленневих навичок і вмінь. Доведено, що такі ігри допомагають студентам формувати як мовні, так і соціальні навички. Використовуючи кооперативні ігри, студенти розвивають критичне мислення, вчаться працювати одне з одним, долати стресові ситуації та розуміти важливість співпраці у команді задля досягнення успіху. Навчання шляхом кооперативних ігор дає позитивні результати, такі як глибше розуміння змісту, підвищення самооцінки, більший рівень мотивації та сконцентрованість на мовному завданні.
Посилання
Byrne, D. 1995. Games: Teaching Oral English. Harlow: Longman Group UK Limited.
Chen, I-Jung. 2005. Using Games to Promote Communicative Skills in Language Learning. The Internet TESL Journal, Vol. XI, No. 2.
Demianova, Yu.O. 2017. Games in Teaching English as a Foreign Language in Primary School. Available at: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/112539/107254
Friend, M., & Cook, L. 2010. Interactions: Collaboration skills for school professionals. Boston, MA: Pearson.
Iaremenko, N.V. 2017. Enhancing English Language Learners Motivation through Online Games. Available at: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1606/1179
Intelligence Community Collaboration. 2002. Baseline study final report. Available at: http://collaboration.mitre.org/prail/IC_Collaboration_Baseline_Study_Final_Report/appb.htm
Jessie Wai-ching Choi. The Role of Online Collaboration in Promoting ESL Writing. Available at: http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1082594.pdf
Seifert S. 2017. Playful Packs: 5 Dynamic Games for Group Collaboration in the ESL Classroom. Available at: https://www.fluentu.com/blog/educator-english/esl-games-for-the-classroom/
Wright, A., Betteridge, D., Buckby. M. 2006. Games for Language Learning (3rd edition). London: Cam.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Yu.O. Demianova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).