НАВИЧКИ XXI СТОЛІТТЯ. СТРАТЕГІЇ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • O.V. Babenko Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна

Ключові слова:

комунікативний підхід, інтеграція чотирьох макроуровней, аудіювання, говоріння, читання, письмо

Анотація

У статті розглядаються стратегії ефективного навчання англійської мови, зокрема, використання комунікативного підходу у викладанні іноземних мов. Головною метою навчання є формування комунікативної компетенції учнів через активізацію основних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма. Описано деякі теоретичні аспекти, характерні для цього підходу. Наводиться план уроку, в якому основним завданням є інтеграція чотирьох макроуровней.

 

Біографія автора

O.V. Babenko, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ

кандидат філологічних наук,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу

Посилання

Integrated Skills in the ESL/EFL Classroom. ERIC Digest. http://www.ericdigests.org/2002-2/esl.htm

Richards, J. C., and R. Schmidt, 2002. Longman dictionary of language teaching and applied linguistics. 3rd ed. London: Longman.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20