СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СТУДЕНТАМИ КОНСТРУКТИВНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • Л.В. Березова канд. псих. наук, доцент кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна
  • М.А. Люльчак

Ключові слова:

задача, конструктивно-технічна задача, розв'язання задач, трансформація стратегій.

Анотація

У статті здійснюється структурно-функціональний аналіз розв’язування студентами конструктивно-технічних задач. Встановлено, що при розв'язуванні конструкторських задач в умовах перевантаження інформації студенти, із самого початку пошукового процесу, керувалися  діями за аналогією, які набули характеру переважаючих мисленнєвих тенденцій, а реконструкційні та комбінаторні дії, виникаючи спочатку епізодично, у подальшій пошуковій роботі могли також набувати характеру переважаючої мисленнєвої тенденції.

 

Біографія автора

М.А. Люльчак

студент 1 курсу  механіко-технологічного факультету,

Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19