ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Світлана Цимбал Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна https://orcid.org/0000-0003-0652-369X

Ключові слова:

гра, навчальний процес, учасник, ігротехніка, активний метод начання, професійна діяльність

Анотація

Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Визначаються поняття гра, рольова гра, ігротехніка. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігротехніки як методу навчання англійської мови для студентів технічних спеціальностей сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу.

 

Біографія автора

Світлана Цимбал, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей

Посилання

Ващенко Г. Загальні методи навчання: Підручник для педагогів. – К., 1997. – С. 336 – 380.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М. : Высш. Школа, 1991. – 206 с.

Горностай П. П. Личность и роль : ролевой подход в социальной психологии личности : [монографія] / П. П. Горностай. – К.: Интерпресс ЛТД, 2007. – 317 с.

Грецов А. Г. Тренинг общения для подростков / А. Г. Грецов. – СПб. : Питер, 2005. – 160 с.

Конышева А.В. Игровой метод в обучении иностранному языку. – СПб.: КАРО, Мн.: Издательство «Четыре четверти», 2006. – С. 57-81.

Страздас Н.Н. Система дидактических игр как средство формирования умелости и направленности : дис. …канд. пед. наук : 13.00.01 / Страздас Наталья Николаевна – Л., 1980. – 264 с.

Ягупов В.В. Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2002. – с. 359 – 360.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-25