ПЕРЕДУМОВИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ПОМІРНОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ
Ключові слова:
мовленнєвий розвиток, родинне виховання, дитина з помірною розумовою відсталістюАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з помірною розумовою відсталістю. Зазначається, що однією з передумов для мовленнєвого розвитку, є наявність позитивного для них родинного середовища. Визначено, що спілкування батьків з дитиною з помірною розумовою відсталістю, є одним з провідних факторів психічного розвитку дитини.
Посилання
Закон України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 року // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 2628-III [Електронний ресурс]. – Режим доступа : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2628-14 – Загол. с экрана.
«Базовоий компонент дошкільної освіти» (нова редакція) від 04.05.2012 протокол № 5/2-2 [Електронний ресурс]. – Режим доступа : http://sunny-vkontakte.weebly.com/blog/nova-redaktsya-bazovogo-komponenta-doshklno-osvti – Загол. с экрана.
Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей: сутність та шляхи реалізації / А. Богуш // Дошкільне виховання. – 1999. – № 6. – С. 3-5.
Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія : навч. посібник / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К. : Просвіта, 2001. – С.102-108
Вьюнова Н.И. Психологическая готовность ребенка к обучению в школе: психолого-педагогические основы : учебн. пособ. для студентов вузов / Н.И. Вьюнова, К.М. Гайдар, Л.В. Темнова. – 2-е изд. – М. : Академический Проект, 2005.
Воспитание и обучение детей и подростков с тяжелыми и множественными нарушениями развития / под ред. И.М. Бгажноковой. – М. : ВЛАДОС, 2007. – 239 с.
Гаврилов О. В. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі : навч. посібник / О. В. Гаврилов. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2009. – 308 с.
Словарь практического психолога / Сост. С.Ю. Головин. – Мн. : Харвест, 1998. – С. 296-297.
Кудярська Т. Р. Готовність дитини до школи / Т. Р. Кудярська // Логопед. – 2011. – № 7. – С. 7.
Липакова В.И. Значение формирования речевой коммуникации для детей с умеренной умственно отсталостью / В.И. Липакова // Коррекционная педагогика: проблемы теории и практики. – Спб. : Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2007.
Лисина М.И. Общение, личность и психика ребенка / М.И. Лисина // Под ред. А.Г. Рузской. – 2-е изд. – М. : Московский психолого-социальный институт, Воронеж : НПО «МОДЭК», 2001. – 266 с.
Маллер А.Р. Воспитание и обучение детей с тяжелой интеллектуальной недостаточностью / А. Р. Маллер, Г. В. Цикото. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 208 с.
Наказ Міністерства освіти і науки України (МОН) від 15.09.08 // Відомості Верховної Ради України. – 2008. – № 852.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Анна Чобанян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).