ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗІ ЗНАННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Ключові слова:
євроінтеграція, вивчення іноземної мови, експеренціальне навчання, онлайн навчання.Анотація
У статті розглядаються питання реформування вищої професійної освіти України в умовах євроінтеграційних процесів, зокрема зміни, що відбуваються у викладанні англійської мови в виші за вимогами сьогодення та окреслюються способи реалізації поставлених завдань. Автор пропонує вирішення питання якісного засвоєння студентами англійської мови шляхом внесення змін до змісту програм, застосування методики «експеренціального навчання», залучення іноземних викладачів до навчального процесу, інтенсивного використання мережі Інтернет на заняттях з іноземної мови тощо.
Посилання
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Національна програма вивчення та популяризації іноземних мов «Go Global» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://reforms.in.ua/sites/default/files/go_global.pdf
Дем’янова Ю.О. Особливості навчання іноземних мов студентів аграрних вишів в умовах Євроінтеграції України / Ю.О. Дем’янова // Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. - № 1, 2015. – С.35-37. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/52612
Іванова О.В. Англомовна особистість в умовах євроінтеграції України / О.В. Іванова // Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. - № 1. – С. 3-7. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/52370
Пономаренко О.Г. Загальноєвропейські тенденції в профорієнтаційній роботі в Україні / О.Г. Пономаренко // Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. – Том 1. - № 2. – С. 50-53. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/55368
Ципко В.В. Вища освіта України у процесі інтеграції до Європейської освітньої системи / В.В. Ципко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/14_NPRT_2010/Pedagogica/53660.doc.htm
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 О.В. Іванова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).