THEORETICAL AND TECHNOLOGICAL BASES OF FORMATION OF INTERNAL QUALITY ASSURANCE IN UKRAINE

Authors

  • Світлана Мудра National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine

Keywords:

quality of higher education, quality of educational institutions, the activities of the National Agency competitive graduate professional standard - Passport competencies, assessment of competitiveness

Abstract

The article reveals the key plan for the formation of internal quality assurance by improving the quality of university education in organic conjunction with the activities of the National Agency to ensure the external quality of higher education in the context of the law on higher education in Ukraine.

 

Author Biography

Світлана Мудра, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv

PhD in Pedagogy, Associate Professor of the Department of English for Technical and
Agrobiological Specialties

References

Закон України про вищу освіту: станом на 29 жовтня 2014 року. – 3-19. – Х.: Право, 2014. – 104с.

Альохіна Г.М. Якість освіти у контексті сучасних трансформацій вищої освіти /Г.М.Альохіна // Вища освіта України. – 2014. - №3 (дод.1): Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: тематичний вип. – К., 2014. – С. 124-127.

Бугров В. Забезпечення якості вищої освіти: досвід Київського національного університету імені Тараса Григоровича Шевченка [Електронний ресурс] / В.Бугров. – Режим доступу: http//www.ihead.org.ua/images/pdf/rectors_bugrov.pdf

Домбровський С.М. Інноваційні державні механізми формування якісної системи освіти в Україні /С.М.Домбровський // Вища освіта України. – 2013. - №3 (дод.2): Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: тематичний вип. – К., 2013. – С. 10-14.

Ковтунець В.В. забезпечення доступу до вищої освіти у відповідності з Конституцією України та міжнародними зобов’язаннями держави / В.В.Ковтунець // Вища освіта України. – 2014. - №3 (дод.1): Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: тематичний вип. – К., 2014. – С. 42-44.

Луговий В.І. Якість вищої освіти в Україні: проблеми забезпечення та визнання / В.І.Луговий, Ж.В.Таланова // Вища освіта України. – 2013. - №3 (дод.2): Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: тематичний вип. – К., 2013. – С. 6-10.

Луговий В.І. Міжнародна й національна стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В.І.Луговий, Ж.В.Таланова // Педагогіка і психологія / Вісн. НАПН України. – 2013. - №1. – С. 15-25.

Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива і сучасність з позицій світоглядно-компетентісного підходу / В.Рябченко // Вища освіта України. – 2015. - №1, с. 12-27.

Кремінь В.Г. Філософія людиноцентризму в освітньому просторі / В.Г.Кремінь. – 2-ге вид. – К.: Знання України, 2011. – 520с.

Дмитренко Г.А. Людиноцентрична система державного управління в Україні: утопія чи шанс (кол. монографія) / Г.А.Дмитренко, О.Л.Ануфрієва, С.В.Мудра та інші, - За загал. ред. Г.А.Дмитренко - К.: ДКС-Центр, 2014. – 240с.

Дмитренко Г.А., Медведь В.В., Мудра С.В. Управління якістю професійної освіти: підготовка конкурентоспроможних випускників: монографія / Г.А.Дмитренко, В.В.Медведь, С.В.Мудра – Київ-Севастопіль, Вид-во «Мистэ». 2013, - 336с.

Мудра С.В. Концептуальна модель оцінювання рівня конкурентоспроможності випускників ВНЗ / Мудра С.В. // Імідж сучасного педагога: наук.-практ. освітньо-популярний часопис. – 2010. - №3 – 80с. – С.28-31.

Дмитренко Г.А., Солодков В.Т. Інноваційна методологія модернізації національної системи освіти в контексті ідеології еколюдиноцентризму / Г.А. Дмитренко, В.Т. Солодков // Вісник післядипломної освіти – К.:АТОПОЛ груп, 2015. – с.41-51.

Published

2015-12-03