CRITERION-LEVEL APPROACH TO INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE OF STUDENTS-PHILOLOGISTS

Authors

  • Неля Зуєнко National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Ілля Андрела National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine

Keywords:

evaluation criteria, level indicators, intercultural communicative competence

Abstract

In this paper the actual problem of development of methodological tools for assessing intercultural communicative competence formation of university students. The criteria of assessment of intercultural communicative competence and submitted their description of individual parameters. Dedicated level of intercultural communicative competence of students-philologists.

Author Biographies

Неля Зуєнко, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv

PhD in Pedagogy, Associate Professor

Ілля Андрела, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv

student

References

Булах І. Є. Мотивація навчання і валідизація оцінювання рівня знань / І. Є. Булах, І. М. Шило // Педагогіка і психологія. – 1996. – № 3. – С. 125-129.

Вейсман А. Д. Греческо-русский словарь / А. Д. Вейсман. – 5-е изд. – СПб. : Издание автора, 1991. – 1370 c.

Вікторова Л. В. Критеріально-рівневий підхід до формування професійно-термінологічної компетентності у фаховій підготовці аграрників / Л. В. Вікторова // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. – К. : ЛОГОС, 2007. – Вип. 5. – С. 16-27.

Вікторова Л. В. Характеристика основних критеріїв та показників сформованості комунікативної компетентності іноземних студентів / Л.В. Вікторова // Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – 2009. – Додаток 4, Т. ІІ (14). – С. 381-388.

Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – К., 1995. – 47 с.

Коротун О.О. Рівні сформованості комунікативної компетентності студентів-іноземців / О.О. Коротун // Вісн. Київ. нац. ун. ім. Т. Шевченка. – Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка.» - Додаток 4, том ІІІ (15) – 2009. – Тем. вип. №3. - «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С.119-124.

Курило В. С. Моделювання системи критеріїв оцінки розвитку освіти в регіоні / В. С. Курило // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 2. – С. 35-39.

Низков А. А. О критериях оценки знаний, умений и навыков студентов / А. А. Низков // Проблемы высшей школы. – 1980. – Вып. 40. – С. 36-41.

Новий тлумачний словник української мови / укл. В. Яременко, О. Сліпушко. – К. : Аконіт, 1998. – 351 с.

Новиков А. М. Как работать над диссертацией : пособие для начинающего педагога-исследователя / А. М. Новиков. – 4-е изд. – М. : Издательство «Эгвес», 2003. – 104 с.

Окалєлов В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з дисциплін фундаментального циклу / В. Окалєлов, Л. Шевцов, Є. Мочалін // Вища школа. – 2006. – № 3. – С. 57-63.

Путляева Л. В. Современные психолого-педагогические проблемы профессионального обучения / Л. В. Путляева. – М., 1990. – 170 с.

Стандарти і рекомендації для оцінювання якості у вищих навчальних закладах Європи // Вісник тестування і моніторинг в освіті. – 2007. – № 2. – С. 9-11.

Published

2015-12-03