SOME WAYS OF THE INTENSIFICATION OF ENGLISH TEACHING TO STUDENTS OF NONLANGUAGE SPECIALITIES

Authors

  • Н.В. Яременко National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

Keywords:

intensification of teaching, ways of intensification, English, students of nonlanguage specialities.

Abstract

Main approaches to the intensification of English teaching to students of nonlanguage specialities are presented in this article. The definition of “intensification” is given and possible ways of teaching intensification (the best possible amount of education material,  specification of requirements for every stage of education, unification of traditional and innovative methods of  teaching, learner-centered approach, motivation in studying the subject, improvement of the planning of students’ education etc) are analyzed.

Author Biography

Н.В. Яременко, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

PhD (Pedagogy), associate professor of the department of English for Technical and Agrobiological Specialities

References

Арістова Н.О. Формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04. – К., 2009. - http://disser.com.ua/content/350944.html

Гончаренко Т. Є. Мотивація вивчення англійської мови як соціальна функція освіти /Т. Є. Гончаренко// Теорія і практика управління соціальними системами. –2010. – № 4. – С. 47 – 54.

Давигора О. В. Роль і місце практичного навчання в підготовці фахівців аграрної галузі / О. В. Давигора // Форум педагогічних ідей «УРОК». – [Электрон. ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/48638/

Карпенко О. В. Застосування особистісно-орієнтованого підходу в порцесі викладання іноземних мов / О. В. Карпенко, В.В. Осіров, К.В. Місайлова // Викладання мов на сучасному етапі:між предметні зв’язки. – 2008. – № 14. – С. 101– 108.

Комарова Е. В. Некоторые способы интенсификации процесса обучения иностранному языку в техническом ВУЗе / Е. В. Комарова // Современные научные исследования и инновации – 2015. – № 3. – // [Электрон. ресурс]. – Режим доступу : http://web.snauka.ru/issues/2015/03/49066 (дата обращения: 22.10.2015).

Курпата Н. Я. Інтернет технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Курпата, В. В. Ногай // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпр. зв’язки : зб. наук. пр. – Вип. 16. – Харків : Вид-во ХНУ імені В. Каразіна, 2010 – С. 130 – 137.

Максак І. В. “Blended Learning” як інноваційних підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школи / І. В Максак // [Электрон. ресурс]. – Режим доступу : http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=1334

Ниязова А.Е. Интенсификация процесса обучения иностранным языкам в вузе в условиях кредитной системы обучения [Электронный ресурс]. – Режим доступа. – http://repository.enu.kz/handle/123456789/4774.

Паніч Г. А. Методологічні можливості використання комп’ютерних технологій при формуванні писемної компетенції у студентів /Г. А. Паніч // Мат-ли V Міжнар. наук.-пр. конф «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі (22 листопада 2012). –Х. : ХНУ им. В Н. Каразина.−С. 144−145.

Петрук В. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітинього середовища / В. Петрук // Освіта і управління. – Т. 14. – № 2–3. – 2011. – С. 86 – 94.

Удовенко І. В. Використання ігрових ситуацій під час вивчення англійської мови на немовних факультетах /І. В. Удовенко, А. В. Котова // Викладання мов у ВНЗ освіти на сучасному етапі: Міжпредметні зв`язки: зб. наук. пр. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. – Вип. 23 – С. 102 – 108.

Published

2016-03-04