ДІАЛОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ: АНАЛІЗ ОКРЕМИХ ТЕОРЕТИЧНИХ АСПЕКТІВ
Ключевые слова:
психолог, діалогічне спілкування, практика консультуванняАннотация
У психологічному консультуванні діалог виступає як вид суб’єкт - суб’єктного спілкування консультанта і клієнта та є найціннішим інструментом діяльності практичного психолога, який базується на усвідомленому застосуванні в практиці консультування конкретних теоретико-методологічних принципів і певних технік консультативної роботи. Реалізація діалогічного підходу потенційно створює простір та умови для набуття необхідних знань, умінь та навичок оволодіння професією психолога, використовуючи головний інструмент – діалог.
Библиографические ссылки
Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М.Бахтин. – М., 1986. – 444 с.
Володарська Н.Д. Перспективи застосування методів діалогової психотерапії в умовах суспільних трансформацій / Володарська Н.Д. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (1). – 2016. – С. 24-30.
Дьяконов Г. В. Основы диалогического подхода в психологической науке и практике: дис. канд. психол. Наук: 19.00.01. / Г. В. Дьяконов // Образование. – К., 2009.
Засади когнітивної психології спілкування: [монографія]/ [В.П.Казміренко, В.М. Духневич, О.Ю. Осадько та ін.]; за наук. ред. В.П.Казміренка; Національна академія педагогічних наук України, Інситут соціальної та політичної психології. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. – С. 101–103.
Кліш П.А. Педагогічна технологія діалогового спілкування: сутність, структура, зміст. / П.А. Кліш, А.П. Хом'як // Педагогічний пошук. – 2015 – Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua
Максименко С. Д. Психологічні проблеми особистісно орієнтованого навчання / С. Д. Максименко // Психолого-педагогічні проблеми гуманізації шкільної освіти: зб. матеріалів міжрегіонального науково-практичного семінару. – К. – Рівне, 1997. – С. 39-42.
Орбан-Лембрик Л.Е. Комунікативний простір міжособистісних відносин//Вісник Прикарпатського університету. Філософські науки/ Л.Е.Орбан-Лембрик – Івано-Франківськ: Вид-во «Плай». – 2003. – Вип.1У. – С.130-136.
Проблеми психологічної герменевтики: монографія / за ред. Н.В. Чепелєвої. – К.: Міленіум, 2004. – 276с.
Ханецька Т. І. Культура мовленнєвого спілкування психолога: навч. посібник (для студ. психол. спец.) / Т. І. Ханецька. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. – 302 с.
Яценко Т.С. Теория и практика глубинной психокоррекции: Авторская школа академика АПН Украины Т.С. Яценко. – Донецк: ДИПиП, 2008. – 268 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2018 Оксана Слободиська, Зоряна Савчук
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения по неэксклюзивного распространение работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале.
Политика журнала позволяет и поощряет размещение авторами в сети Интернет (например, в хранилищах учреждений или на личных веб-сайтах) рукописи работы, как до представления рукописи в редакцию, так и во время его редакционного обработки, поскольку это способствует возникновению продуктивной научной дискуссии и положительно сказывается на оперативности и динамике цитирования опубликованной работы (см. The Effect of Open Access).