ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ БІОТЕХНОЛОГІВ
Ключевые слова:
педагогічні умови, формування, біотехнологи, гуманістична спрямованість, професійна підготовкаАннотация
У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати процес формування гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів. Презентовано досвід вивчення педагогічних умов у педагогічній теорії та практиці та аналіз наукових розробок визначення педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості студентів різних спеціальностей.
Библиографические ссылки
Бондар Г. О. Формування гуманістичного світогляду майбутніх вчителів у процесі вивчення філологічних дисциплін: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Бондар Галина Олександрівна ; Уманський ДПУ імені Павла Тичини. – Умань, 2011. – 245 с.
Вербицкий А. А. Новая образовательная парадигма и контекстное обучение / А. А. Вербицкий. – М.: ИЦ проблем качества подготовки специалистов, 2000. – 200 с.
Высоцкий С. В. Структура психолого-педагогических условий формирования поисково-творческой направленности личности в процессе обучения / С. В. Высоцкий // Наук. Вісник Південноукр. держ. ун-ту ім. К. Д. Ушинського: Зб. наук. пр. − Одеса, 1999. − Вип. 8-9. – 91с.
Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра галузі напряму підготовки 6.051401 – «Біотехнологія»». − Видання офіційне. − К., Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. – 67 с.
Мишак О. О. Екпериментальне дослідження сформованості когнітивного компонента гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів //Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. – 2016. – №. 2. – С. 37-44.
Мишак О. О. Сутність та особливості професійної підготовки майбутніх біотехнологів в Україні / О. О. Мишак // Біоресурси і природокористування: науковий журнал. – К.: Видавничий центр НУБіП України, 2013.− Т. 5. − № 1-2. – С. 149-155.
Нерух Н. Б. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх агрономів в процесі вивчення соціогуманітарних дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Наталія Василівна Нерух; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". − К., 2009. — 298 с.
Опольська М. В. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх менеджерів-економістів у процесі професійної підготовки: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Марина Вікторівна Опольська; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. − К., 2009. − 221 c.
Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К.: А.С.К., 2003. – 192 с.
Свиренко Ж. С. Виховання гуманізму в студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: дис. … канд. пед. наук: 13.00.07/ Жанна Сергіївна Cвиренко; Бердянський державний педагогічний університет. – Бердянськ, 2009. − 176 с.
Стратегия гуманизма: (из опыта работы научно-учебного комплекса НТУ „ХПИ” – ХГУ „НУА”) / [под общ. ред. В. И. Астаховой, Л. Л. Товажнянского]. – Х.: Изд-во НУА, 2004. – 184c.
Тепла О. М. Формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних вищих навчальних закладів у позааудиторній діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.07 / О. М. Тепла ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 23 с.
Тимчук І. М. Педагогічні умови гуманізації навчання майбутніх екологів у процесі фахової підготовки. : Дис…канд. пед. наук: 13.00.04. - Біла Церква, 2009. – 271 с.
Чепига М. П. Академічна нечесність викладачів та студентів: шлях її подолання в Україні / М. П. Чепига // Вища школа. − К., 2009. − №11.− С. 79-91.
Щербань П. М. Сутність педагогічної культури / П. М. Щербань // Вища освіта України. – К., 2004. − № 3. – С. 67-72.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2017 Олена Олексіївна Мишак
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения по неэксклюзивного распространение работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале.
Политика журнала позволяет и поощряет размещение авторами в сети Интернет (например, в хранилищах учреждений или на личных веб-сайтах) рукописи работы, как до представления рукописи в редакцию, так и во время его редакционного обработки, поскольку это способствует возникновению продуктивной научной дискуссии и положительно сказывается на оперативности и динамике цитирования опубликованной работы (см. The Effect of Open Access).