ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІ ТЕНДЕНЦІЇ В ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Оксана Пономаренко Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ), Україна

Ключові слова:

профорієнтаційна робота, професія, професійний розвиток, структура, принципи, учень, особистість

Анотація

Розглядається питання необхідності втілення загальноєвропейських профорієнтаційних тенденцій в навчальних закладах освіти на всіх етапах професійного розвитку та становлення особистості. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти.

 

Біографія автора

Оксана Пономаренко, Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

старший викладач кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей

Посилання

Василюк А. Нариси з порівняльної педагогіки / А. Василюк, К. Корсак, Н. Яковець. – Ніжин : Ред.-вид. відділ НДПУ, 2002. – 119 с.

Вульфсон Б. Л. Проблемы “европейского” воспитания / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – 2002. – № 2 – С. 35-38.

Кремень В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації: Факти, роздуми, перспективи / В. Г. Кремень. – Київ : Грамота, 2003. – 216 с.

Матвієнко О.В. Структура обов'язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об'єднаному Королівстві // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. / Матвієнко О.В. – Вип. III. – 2003. – С. 249-254.

Brodhead, C. W. "Image 2000: A Vision for Vocational Education." VOCATIONAL EDUCATION JOURNAL 66, no. 1 (January 1991): P 22-25.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-03