Обґрунтування концептуального підходу стратегії просування біотехнологічної продукції

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33730/2310-4678.4.2020.228364

Ключові слова:

екологічний маркетинг, сільське господарство, інтернет маркетинг, маркетингова стратегія, сталий розвиток, екологічно орієнтовне виробництво

Анотація

Висвітлено основні підходи до формування стратегії просування біотехнологічної продукції. Концептуальний підхід до стратегії просування являє собою алгоритм послідовності оцінки споживача, а саме суб’єкта господарювання екологічно орієнтовного напрямку, його напрямок діяльності, ієрархія в управлінні, позитивні та негативні факти, загальний рівень інтернет активності. Також зосереджено увагу на тому, що подальша стратегія найбільш ефективно проявляє себе на цифрових платформах і побудована на принципах інтернет маркетингу із використанням спеціального маркетингового інструментарію та обов’язковою оцінкою ефективності впровадженої стратегії на кінцевому етапі. Виявлено ключові особливості сучасної інтернет поведінки постійних та непостійних інтернет користувачів. Висвітлена позиція референтної групи з приводу раціонального способу купівлі біотехнологічної продукції, а також, вданому зв’язку визначено ключові інтернет маркетингові інструменти взаємодії виробників біопрепаратів зі своїми споживачами. Обґрунтовано, що на сучасному етапі розвитку біотехнологічного бізнесу найбільш раціональним інструментом екологічного маркетингу в онлайн системах є офіційний сайт. Охарактеризовано модель поведінки управлінської ланки підприємств споживачів у питанні впровадженні інноваційних підходів маркетингової взаємодії в В2В сегменті. Сформовано та обґрунтовано концептуальний підхід стратегії просування біотехнологічної продукції в онлайн системах.

Біографії авторів

Олена Сергіївна Дем’янюк, Інститут агроекології і природокористування НААН

доктор сільськогосподарських наук, професор, член-кореспондент НААН України, заступник директора з наукової роботи

Аліна Анатоліївна Гайдар, Інститут агроекології і природокористування НААН

аспірант

Посилання

Balatsky, O. (1977). Zakhyst navkolyshnoho seredovyshcha [Environmental protection] Кyiv: Znannia [in Ukrainian].

Chernichenko, O. (2010). Ekolohichno oriyentovanyy rozvytok pidpryyemstv Ukrayiny [Ecologically-o­riented development of enterprises of Ukraine]. Ukraine economy, 1, 16–21 [in Ukrainian].

Artysh, V. (2006). Upravlinski aspekty rozvytku ekolohichno chystoyi produktsiyi v silskomu hospodarstvi Ukrayiny [Management aspects of the development of environmentally friendly products in agriculture of Ukraine]. Scientific Bulletin of the National Agrarian University, 102, 242–247 [in Ukrai­nian].

Lazarenko, V. (2016). Osoblyvosti ekolohichnoho marketynhu v silskohospodarskomu vyrobnytstvi [Features of ecological marketing in agricultural production] Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference. (Ternopil, March 24–25, 2016) pp. 203–206 [in Ukrainian].

Furdychko, O. (2011). Stalyy rozvytok ahrarnoho sektora ekonomiky na osnovi ratsional’noho pryrodokorystuvannya [Sustainable development of the agricultural sector of the economy on the basis of rational nature management]. Economist: scientific and practical journal, 10, 6–8 [in Ukrainian].

Institute of Sociology of the National Academy of Sciences of Ukraine (2020), URL: https://i-soc.com.ua/ (Accessed 10 January 2020) [in Ukrainian].

How to Start Your Own Business on the Internet: 8 Steps. URL: http://www.wikihow.com/Start-Your-Own-Business-on-the-Internet [in English].

Boston Digital. Official web-page. URL:https://www.bostondigital.com [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-18

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА