Обґрунтування концептуального підходу стратегії просування біотехнологічної продукції
DOI:
https://doi.org/10.33730/2310-4678.4.2020.228364Ключові слова:
екологічний маркетинг, сільське господарство, інтернет маркетинг, маркетингова стратегія, сталий розвиток, екологічно орієнтовне виробництвоАнотація
Висвітлено основні підходи до формування стратегії просування біотехнологічної продукції. Концептуальний підхід до стратегії просування являє собою алгоритм послідовності оцінки споживача, а саме суб’єкта господарювання екологічно орієнтовного напрямку, його напрямок діяльності, ієрархія в управлінні, позитивні та негативні факти, загальний рівень інтернет активності. Також зосереджено увагу на тому, що подальша стратегія найбільш ефективно проявляє себе на цифрових платформах і побудована на принципах інтернет маркетингу із використанням спеціального маркетингового інструментарію та обов’язковою оцінкою ефективності впровадженої стратегії на кінцевому етапі. Виявлено ключові особливості сучасної інтернет поведінки постійних та непостійних інтернет користувачів. Висвітлена позиція референтної групи з приводу раціонального способу купівлі біотехнологічної продукції, а також, вданому зв’язку визначено ключові інтернет маркетингові інструменти взаємодії виробників біопрепаратів зі своїми споживачами. Обґрунтовано, що на сучасному етапі розвитку біотехнологічного бізнесу найбільш раціональним інструментом екологічного маркетингу в онлайн системах є офіційний сайт. Охарактеризовано модель поведінки управлінської ланки підприємств споживачів у питанні впровадженні інноваційних підходів маркетингової взаємодії в В2В сегменті. Сформовано та обґрунтовано концептуальний підхід стратегії просування біотехнологічної продукції в онлайн системах.
Посилання
Balatsky, O. (1977). Zakhyst navkolyshnoho seredovyshcha [Environmental protection] Кyiv: Znannia [in Ukrainian].
Chernichenko, O. (2010). Ekolohichno oriyentovanyy rozvytok pidpryyemstv Ukrayiny [Ecologically-oriented development of enterprises of Ukraine]. Ukraine economy, 1, 16–21 [in Ukrainian].
Artysh, V. (2006). Upravlinski aspekty rozvytku ekolohichno chystoyi produktsiyi v silskomu hospodarstvi Ukrayiny [Management aspects of the development of environmentally friendly products in agriculture of Ukraine]. Scientific Bulletin of the National Agrarian University, 102, 242–247 [in Ukrainian].
Lazarenko, V. (2016). Osoblyvosti ekolohichnoho marketynhu v silskohospodarskomu vyrobnytstvi [Features of ecological marketing in agricultural production] Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference. (Ternopil, March 24–25, 2016) pp. 203–206 [in Ukrainian].
Furdychko, O. (2011). Stalyy rozvytok ahrarnoho sektora ekonomiky na osnovi ratsional’noho pryrodokorystuvannya [Sustainable development of the agricultural sector of the economy on the basis of rational nature management]. Economist: scientific and practical journal, 10, 6–8 [in Ukrainian].
Institute of Sociology of the National Academy of Sciences of Ukraine (2020), URL: https://i-soc.com.ua/ (Accessed 10 January 2020) [in Ukrainian].
How to Start Your Own Business on the Internet: 8 Steps. URL: http://www.wikihow.com/Start-Your-Own-Business-on-the-Internet [in English].
Boston Digital. Official web-page. URL:https://www.bostondigital.com [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).