МАРКЕТИНГ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • М.Х. Шершун Інститут агроекології і природокористування НААН, Україна
  • Т.М. Микитин Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33730/2310-4678.1.2017.319793

Ключові слова:

збалансований розвиток, екологічний маркетинг, зелений маркетинг, маркетинг збалансованого розвитку

Анотація

Розглянуто питання становлення маркетингу збалансованого розвитку, його зв’язку з раціональним природокористуванням. Дано визначення новому виду маркетингової діяльності та наведено основні напрями розвитку маркетингу збалансованого розвитку на сучасному етапі. Розроблено понятійний апарат для визначення нового напряму маркетингової діяльності.

Посилання

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. — 12-е вид. — СПб.: Питер, 2008. — 816 с.

Henion К., Kinnear T. Ecological Marketing, American Marketing Association / К. Henion, T. Kinnear. — 1975.

Ottman J. Green Marketing: Opportunity for Innovation / NTC Business Books / J. Ottman, 1998. — 270 p.

Peattie K. Green Marketing / K. Peattie. — Pitman, 1992 — 344 р.

Bhaskar H. Green marketing: a tool for sustainable development / International Journal of Research in Commerce & Management, 2013. vol. 4, no. 06, pp. 142–145.

Fuller D.A. Sustainable Marketing: ManagerialEcological Issues, Sage / D.A. Fuller. — Thousand Oaks, California, 2000.

Peattie K. Towards Sustainability: The Third Age of Green Marketing / Peattie K. — The Marketing Review, 2001. 2, pp. 129–146.

Omkareshwar M. Green Marketing Initiatives by Corporate World: A Study, Advances In Management, vol. 6, no. 3, 2013. — рp. 20–26.

Садченко Е.В. Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития / Е.В. Садченко, С.К. Харичков. — Одесса, ИПРЭЭИ НАН Украины, 2001. — 146 с.

Садченко Е.В. Принципы и концепции экологического маркетинга: монография. — Одесса: Астропринт, 2002. — 400 с.

Садченко О.В. Теоретико-методологічні засади екологічногомаркетингу: автореф. дис. … д-ра екон.наук: спец. 08.08.01 / О.В. Садченко; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — Одеса, 2005. — 39 с.

Садченко О.В. Концепції екологічного маркетингу / О.В. Садченко // Економічний вісник НГУ. — Дніпропетровськ. — 2009. — № 3. — С. 71–79.

Вічевич А.М. Екологічний маркетинг: навч. посібник. / А.М. Вичевич, Т.В. Вайданич, І.І. Дідович, А.П. Дідович. — Львів: УкрДЛТУ, 2002. — 248 с.

Кожушко Л.Ф. Екологічний менеджмент: Підручник / Л.Ф. Кожушко, П.М. Скрипчук. — К.: ВЦ «Академія», 2007. — 432 с.

Мальчик М.В. Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк / Вісн. економ. науки України. — 2015. — № 2. — С. 59–62.

Герасимчук З.В. Маркетинг природно-заповідних територій: монографія / З.В. Герасимчук, Т.М. Микитин, А.Ю. Якимчук. — Луцьк: ЛНТУ, 2012. — 245 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ