МАРКЕТИНГ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33730/2310-4678.1.2017.319793Ключові слова:
збалансований розвиток, екологічний маркетинг, зелений маркетинг, маркетинг збалансованого розвиткуАнотація
Розглянуто питання становлення маркетингу збалансованого розвитку, його зв’язку з раціональним природокористуванням. Дано визначення новому виду маркетингової діяльності та наведено основні напрями розвитку маркетингу збалансованого розвитку на сучасному етапі. Розроблено понятійний апарат для визначення нового напряму маркетингової діяльності.
Посилання
Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. — 12-е вид. — СПб.: Питер, 2008. — 816 с.
Henion К., Kinnear T. Ecological Marketing, American Marketing Association / К. Henion, T. Kinnear. — 1975.
Ottman J. Green Marketing: Opportunity for Innovation / NTC Business Books / J. Ottman, 1998. — 270 p.
Peattie K. Green Marketing / K. Peattie. — Pitman, 1992 — 344 р.
Bhaskar H. Green marketing: a tool for sustainable development / International Journal of Research in Commerce & Management, 2013. vol. 4, no. 06, pp. 142–145.
Fuller D.A. Sustainable Marketing: ManagerialEcological Issues, Sage / D.A. Fuller. — Thousand Oaks, California, 2000.
Peattie K. Towards Sustainability: The Third Age of Green Marketing / Peattie K. — The Marketing Review, 2001. 2, pp. 129–146.
Omkareshwar M. Green Marketing Initiatives by Corporate World: A Study, Advances In Management, vol. 6, no. 3, 2013. — рp. 20–26.
Садченко Е.В. Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития / Е.В. Садченко, С.К. Харичков. — Одесса, ИПРЭЭИ НАН Украины, 2001. — 146 с.
Садченко Е.В. Принципы и концепции экологического маркетинга: монография. — Одесса: Астропринт, 2002. — 400 с.
Садченко О.В. Теоретико-методологічні засади екологічногомаркетингу: автореф. дис. … д-ра екон.наук: спец. 08.08.01 / О.В. Садченко; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — Одеса, 2005. — 39 с.
Садченко О.В. Концепції екологічного маркетингу / О.В. Садченко // Економічний вісник НГУ. — Дніпропетровськ. — 2009. — № 3. — С. 71–79.
Вічевич А.М. Екологічний маркетинг: навч. посібник. / А.М. Вичевич, Т.В. Вайданич, І.І. Дідович, А.П. Дідович. — Львів: УкрДЛТУ, 2002. — 248 с.
Кожушко Л.Ф. Екологічний менеджмент: Підручник / Л.Ф. Кожушко, П.М. Скрипчук. — К.: ВЦ «Академія», 2007. — 432 с.
Мальчик М.В. Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк / Вісн. економ. науки України. — 2015. — № 2. — С. 59–62.
Герасимчук З.В. Маркетинг природно-заповідних територій: монографія / З.В. Герасимчук, Т.М. Микитин, А.Ю. Якимчук. — Луцьк: ЛНТУ, 2012. — 245 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).